Diverse berichten lezen en hebben we gelezen over benzine en dieselslurpende SUV's en 4x4's. Op het LRCH forum een discussie over 4x4 vandalisme en wie daar ondertussen al slachtoffer van is geworden.
En wat gaat NedCar doen............: SUV's bouwen......en nu maar hopen dat Spyker Land Rover gaat kopen.....dan is het beeld compleet...
Net wat ik ook al dacht, Toro. God, wat zullen ze allemaal weer gaan zeiken!
Maarre... Spyker LandRover kopen?! Dan rijden we allemaal nog verder achteraan!
"Wat een heerlijk land", schrijf je, en terecht. Maar er zijn nog veel "heerlijker" landen.
Wij hebben nog de luxe om over vanalles te mekkeren, dat kan je van heel veel landen niet zeggen. Ik hoef nog niet zo erg te ruilen.
Maar ontzettend gezeik blijft het hier soms wel!
Balkenende heeft enige tijd geleden 'constructief goed' overleg gehad met de directie van Mitsu..... en heeft destijds aangegeven zijn steun te willen verlenen aan het bedrijf (Nedcar).
Kijk, als we allemaal hybride gaan rijden schiet de overheid er ook niet veel mee op. Zo zorgen ze dus toch nog een beetje voor de eigen boterham. Leve de SUV.
Over een tijdje blijkt vol trots dat het beleid begint te werken en worden er inderdaad minder SUV's geimporteerd. Gelukkig maken we ze dan zelf waardoor de inkomsten gegarandeerd blijven.
Spijker..................daar hadden ze vast nog niet over nagedacht.
Of snap ik er niet veel van...............................
Ik denk niet dat Spijker geld heeft voor Land Rover, is nu al bijna failliet, ik denk dat het over een jaar niet meer bestaat. Zo erg vind ik het niet, een Donkervoort is véél mooier!