Hallo zijn er ook mensen die net als ik in deze donkere dagen die komen gaan zich een beetje ergeren aan de dashboard verlichting (te weining licht) van mijn 300TD .
Zijn er ook mensen die dit hebben aangepast en zo ja hoe en wat er is aan gepast.
Hoor nog wel van julllie
Groetjes
Wim
dashboard verlichting
-
AG
Re: dashboard verlichting
Zet er geen zwaardere lampjes in, alleen die 1,2 watt lampjes
Neem je zwaardere smelten die kunstof hulzen waar het lampje inzit gegarandeerd. (seen it been there)
Als je er een stelletje nieuwe in zet heb je weer aardig licht.
Vis heeft ze op vooraad.
Neem je zwaardere smelten die kunstof hulzen waar het lampje inzit gegarandeerd. (seen it been there)
Als je er een stelletje nieuwe in zet heb je weer aardig licht.
Vis heeft ze op vooraad.
-
Camperchris
Je kunt overwegen om er LED-lampjes in te zetten, er zijn specialen die dezelfde stekker a.d. achterkant hebben. Ze geven veel licht en worden niet warm. Eén nadeel: ze kunnen niet zo goed tegen hoge spanningen en gaan dan knipperen en even later doen ze helemaal niets meer. Toch jammer voor die dure leds.
Bij mij zijn de hulzen bijna allemaal weg gesmolten, de lampjes zitten nu met een stukje rubberslang in de gaten geklemd. er zit dan ook geen groen lensje meer voor, ze kunnen beter hun warmte kwijt en geven meer licht.
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
Bij mij zijn de hulzen bijna allemaal weg gesmolten, de lampjes zitten nu met een stukje rubberslang in de gaten geklemd. er zit dan ook geen groen lensje meer voor, ze kunnen beter hun warmte kwijt en geven meer licht.
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
-
LaroCroft en Callum
Wim Smallenbroek schreef:
>
> Hallo zijn er ook mensen die net als ik in deze donkere dagen
> die komen gaan zich een beetje ergeren aan de dashboard
> verlichting (te weining licht) van mijn 300TD .
Ik heb geen last van te weining licht in jou 300TDi.
Ik ga 5 okt naar Vis en 2 weken later naar jou en eric dus als ik wat moet mee nemen?
Gr Paulo
>
> Hallo zijn er ook mensen die net als ik in deze donkere dagen
> die komen gaan zich een beetje ergeren aan de dashboard
> verlichting (te weining licht) van mijn 300TD .
Ik heb geen last van te weining licht in jou 300TDi.
Ik ga 5 okt naar Vis en 2 weken later naar jou en eric dus als ik wat moet mee nemen?
Gr Paulo