electrische bedrading ?
-
Danny
electrische bedrading ?
Hallo luitjes, ik ben in bezit van een Defender 110 TDi stationwagon en ik heb 100 km over een super hobbelige slechte weg gereden met flink opspattend gesteentes tegen de onderkant van de wagen en nadien is het volgende samen tegelijkertijd uitgevallen : lampje van het gloeispiraaltje, de kilometerteller, de snelheidsmeter en de achterremlichten. Die 4 dingen doen het in 1 keer niet meer. Wie kan mij helpen om te zeggen waar het aan kan liggen, is er misschien ergens een connectieplug van 2 bij elkaar komende bundels electrische edrading losgeschoten en zoja, waar zit die connectieplug van die 2 bundels draden ? Hellup hellup a.u.b ....alvast bedankt voor die moeite.
-
Danny
Re: electrische bedrading ?
Neen, alle zekeringen (fuses) zitten goed vast en zijn niet doorgebrand...
-
Hanzzl
Heb je niet een schema van de wagen? In een boekje ofzo? Als iets tegelijk uitvalt denk ik eerst aan een zekering waar verschillende functies op zitten. Zo'n schema helpt zoeken naar losse draadje.
-
Danny
Het boekje dat ik bij de wagen gekregen heb, is niet het juiste boekje, ik zoek me wezenloos aan het electrisch schema van de bedradingen op het internet met helaas niet het gewenste resultaat, weet jij misschien zo'n schema te vinden ?
Ik heb een pdf gedownload met a-l-l-e onderdelen die je kunt bedenken in die Defender 110 maar wat ik evenwel niet zie is waar al die bedradingen lopen en waar die bedradingen van zijn
...
Ik heb een pdf gedownload met a-l-l-e onderdelen die je kunt bedenken in die Defender 110 maar wat ik evenwel niet zie is waar al die bedradingen lopen en waar die bedradingen van zijn
-
Hanzzl
Ik weet niet of er een Haynes -handboek van een 110 of 90 bestaat?
In die van mijn Series III staan achterin electrische schema's.
In die van mijn Series III staan achterin electrische schema's.