Gezondigd... SORRY
-
Ruben
Gezondigd... SORRY
Mooi weekend geweest, maar naast het plaatsen van grotere wielen op de Lightweight heb ik wel gezondigd....
Ik heb een rondje mogen scheuren in een j**p....... Maar eentje met 425pk.... een Grand cherokee SRT-8, een foute bak: MAAR WAT EEN POWER!! Een disco v8 is niet extreem traag, maar die srt-8 geeft echt een enorme lancering bij het stoplicht, wat is die acceleratie 0-100km/h in 5 seconden.. WHAAA, dat is echt verslavend.
Ruben
Ik heb een rondje mogen scheuren in een j**p....... Maar eentje met 425pk.... een Grand cherokee SRT-8, een foute bak: MAAR WAT EEN POWER!! Een disco v8 is niet extreem traag, maar die srt-8 geeft echt een enorme lancering bij het stoplicht, wat is die acceleratie 0-100km/h in 5 seconden.. WHAAA, dat is echt verslavend.
Ruben
-
Stumpertje S III 2,25 D
Re: Gezondigd... SORRY
schaam je !!
Ik geniet nog steeds van mijn serie III: 0-100 in never nooit nie
Ik geniet nog steeds van mijn serie III: 0-100 in never nooit nie
-
Ruben
ik schaam me.... maar het was wel cool
Die grijns krijg je op dat moment echt niet van je gezicht af.
Ruben die erg blij is dat hij een Land Rover heeft, dan heeft hij iets langer prezier van zijn rijbewijs.
Die grijns krijg je op dat moment echt niet van je gezicht af.
Ruben die erg blij is dat hij een Land Rover heeft, dan heeft hij iets langer prezier van zijn rijbewijs.
-
Jurriaan
Gisteren een RR Supercharged, vermogen zat en met de juiste badge erop
Toch zou ik ook wel eens met zo'n SRT-8 willen rijden....
Jurriaan.
Toch zou ik ook wel eens met zo'n SRT-8 willen rijden....
Jurriaan.
-
Andrew V8 RRC
in een J**P ghrrr tuffff , daarvoor is er OVERFINCH die PK s krijg je ook als extra in een rangerover hangt wel een prijskaartje aan maar je kunt het krijgen.
Andrew , die dankzij een j**p weer een voorruit kan gaan vervangen steen slag nouja zeg maar kei slag
Andrew , die dankzij een j**p weer een voorruit kan gaan vervangen steen slag nouja zeg maar kei slag
-
Puffino
niks mis mee toch? Ik zie niet in wat daar zondigen aan is 
Ik zou als ik de kans had het ok gedaan hebben. Ik vond vroegah tenslotte ook de Mercedes G een gave bak (en nu iets minder, maar zou me er niet voor schamen).
Sander Lelieveld
Ik zou als ik de kans had het ok gedaan hebben. Ik vond vroegah tenslotte ook de Mercedes G een gave bak (en nu iets minder, maar zou me er niet voor schamen).
Sander Lelieveld
-
Ronald de Groot
Uh, dit was jij toch niet?
[www.dumpert.nl]
<B>Ronald de Groot</B>
<B><I>Team de Groot</B></I>
"Larobi" - Land Rover 110 V8 3.5
[www.dumpert.nl]
<B>Ronald de Groot</B>
<B><I>Team de Groot</B></I>