Beste Landrover V8 liefhebbers,
Autovisie organiseert op 1 en 2 september het Nationaal Klassieker Concours 2007. Dit jaar is het thema:"Hommage aan de V8"
[www.autovisie.nl]
Uitnodiging:
Er is nog plaats voor een 4 a 5 tal klassieke Landrovers met V8.
Het gaat dan om unieke exemplaren. Zelf denk ik aan 2 st. FC101, 1 st. Ambulance, 1 st. Brandweer, 1 st. Stage One.
De landrovers moeten zaterdagochtend 1 sept. om 08:30 aanwezig zijn in Assen en blijven daar tot zondagmiddag 16:00 uur.
Deelnemers zijn 2 dagen te gast van Autovisie.
Zijn er liefhebbers die het leuk vinden om met je landrover aan deze V8 Showtime mee te doen op 1 en 2 sept., stuur me een mail dan stuur ik je het inschrijfformulier.
Op het inschrijfformulier moet oa worden opgegeven: naam eigenaar, bouwjaar, chassisnummer en enginenummer.
Creatieve suggesties van unieke landrover V8 exemplaren zijn welkom.
met V8 groet,
Geert
Hommage aan de V8, 1 en 2 sept
-
Frans Bonnes
Re: Hommage aan de V8, 1 en 2 sept
Ik zou best willen met mijn 101, maar helaas moet ik volgende week zaterdag werken.
Zal dus niet lukken.
fb
Zal dus niet lukken.
fb
-
Geert
Kunnen we niet iets regelen. Ik ga waarschijnlijk al vrijdagavond.
Wanneer we vrijdagavond al kunnen opstellen kun jij daar iets mee?
Je bent met 2 personen te gast van autovisie. Ben je er alleen zaterdag overdag niet!
Geert
Wanneer we vrijdagavond al kunnen opstellen kun jij daar iets mee?
Je bent met 2 personen te gast van autovisie. Ben je er alleen zaterdag overdag niet!
Geert
-
Frans Bonnes
Geert.
Ik kom er morgenavond wel even op terug, dan weet ik waarschijnlijk meer.
fb
Ik kom er morgenavond wel even op terug, dan weet ik waarschijnlijk meer.
fb
-
Frans Bonnes
Geert.
Heb je een pm gestuurd.
Zal je wel gezien hebben, maar nu weet iedereen tenminste dat ik gereageerd heb.
fb
Heb je een pm gestuurd.
Zal je wel gezien hebben, maar nu weet iedereen tenminste dat ik gereageerd heb.
fb