Ik wil een moterbok kopen om aan een moterblok te kunnen werken. In eerste instantie voor een blok van een mini want ik heb nog geen Land Rover.
Hoeveel kilo moet zo'n bok kunne hebben om straks ook aan Land Rover blokken te kunnen werken?
Nog andere tips voor aanschaf van zo'n ding?
Groeten Willem
[www.landrover-defender.eu]
Moterbok
-
Gert
Re: Moterbok
Ik heb er op aanraden van velen eentje gekocht bij Powerplustools.
[www.powerplustools.nl]
Voor maar 6 tientjes..
Oké, de afwerking is wel ietwat chinees, maar voor het geld zéker een goede besteding.
Het voordeel van dit type met 2 lange poten is veel meer stabiliteit. Je hebt ook versies met een soort van driewielconstructie, maar dat is instabieler.
Deze kan 600 kg houden. Nu betwijfel ik dat een beetje, maar een S3 dieselblok is rond de 300 kilogram. Een nieuwe zal wel lichter zijn.
Groeten,
Gert
[www.powerplustools.nl]
Voor maar 6 tientjes..
Oké, de afwerking is wel ietwat chinees, maar voor het geld zéker een goede besteding.
Het voordeel van dit type met 2 lange poten is veel meer stabiliteit. Je hebt ook versies met een soort van driewielconstructie, maar dat is instabieler.
Deze kan 600 kg houden. Nu betwijfel ik dat een beetje, maar een S3 dieselblok is rond de 300 kilogram. Een nieuwe zal wel lichter zijn.
Groeten,
Gert
-
waalring-11e-echelon
Re: Moterbok
Ik heb deze ook gekocht en gebruikt voor mijn dieselblok. Geen probleem en werkt perfect.