Zo net terug van vakantie(nat maar mooi Noorwegen) en leuke ideetjes op gedaan bij het Norway national event.
Ben op zoek naar lade rails om achter in de 110CSW een la te maken. Heeft iemand een idee waar ik die kan vinden???
Alvast bedankt
MvG jeroen
Wie kan me helpen aan lade rails??
-
Vincent
Re: Wie kan me helpen aan lade rails??
Jeroen
Mail even naar Puffino, dat is de prikker laderail leverancier. (even in het archief zoeken)
Vincent
Mail even naar Puffino, dat is de prikker laderail leverancier. (even in het archief zoeken)
Vincent
-
LaroLoos
Würth, Häfele, van Opstal...............laderailboeren zat in dit land. De lokale ijzerwarenhandel?
Ivo
Ivo
-
die zijn onderweg
En voor nog simpelere(als keuken) versies den Gamma/Praxis .... grt Martijn
-
Puffino
heel goed....
ik heb tegen de prijs van een flesje lekkers prachtige rails. Echt mooi. En oerdegelijk. Zoek op postings over deze in de het archief, ik heb ze vaker gehad, en ze komen misschien nog wel vaker als het meezit.
Ik heb er een paar in de aanbieding op de sortout, ik neem ze mee voor de gegadigden. Er zijn er nog maar weinig gereserveerd (nooit meer wat van allerlei lui gehoord die wel iets wilden, dus pech gehad
), ik heb dus nog twee setjes over, geloof ik uit mijn hoofd.
See you daar dan. Ik ben overigens niet met de land rover dit keer, vrees ik...
Sander Lelieveld, die overigens ook via zijn site te bereiken is: [snorkel.runde.nl]
ik heb tegen de prijs van een flesje lekkers prachtige rails. Echt mooi. En oerdegelijk. Zoek op postings over deze in de het archief, ik heb ze vaker gehad, en ze komen misschien nog wel vaker als het meezit.
Ik heb er een paar in de aanbieding op de sortout, ik neem ze mee voor de gegadigden. Er zijn er nog maar weinig gereserveerd (nooit meer wat van allerlei lui gehoord die wel iets wilden, dus pech gehad
See you daar dan. Ik ben overigens niet met de land rover dit keer, vrees ik...
Sander Lelieveld, die overigens ook via zijn site te bereiken is: [snorkel.runde.nl]