Hallo,
Wie weet er wat info te vinden over de ignition timing voor een landrover serie 11B 2,6 liter 6 cylinder. Ik weet bijvoorbeeld niet zeker meer wat op de distributiekap het stekkerhulsje voor de lead van de cylinder nr1 is. Ik moet de timing weer goed zetten, en krijg de auto even niet meer aan het lopen, nadat ik 'm 4 jr geleden uitelkaar heb gehaald.
Groet,
Frank
2.6 6 cylinder ignition data
-
frank
Re: 2.6 6 cylinder ignition data
Ik lees net je bericht, do motor loopt net weer; de timing info stond op het vliegwiel ipv poulli.
Nu de motor loopt kan ik ook andere zaken testen, o.a. temperatuurmeter, welke het nu niet lijkt te doen.
Ik ben nog steeds zeer op zoek naar algemene info over de 2,6 liter moor; o.a. waar de temperatuursensor op het blok zit en hoe je deze test. Wellicht kan iemand me daaraan helepen.
Mailadres: marjolein_wiggers@merck.com
Groet,
Frank
Nu de motor loopt kan ik ook andere zaken testen, o.a. temperatuurmeter, welke het nu niet lijkt te doen.
Ik ben nog steeds zeer op zoek naar algemene info over de 2,6 liter moor; o.a. waar de temperatuursensor op het blok zit en hoe je deze test. Wellicht kan iemand me daaraan helepen.
Mailadres: marjolein_wiggers@merck.com
Groet,
Frank
-
Frans Bonnes
Re: 2.6 6 cylinder ignition data
Kijk eens op de site van Vis
[www.vislandrovers.nl]
3de CD-rom.
fb
PS. Ik heb geen aandelen bij Vis
[www.vislandrovers.nl]