ik ben terug
-
Everhard Mulder
ik ben terug
Beste mensen,
Ik ben terug na drie maanden op stap te zijn geweest met mijn 110 uit 1984. Ik was naar Syrië, heen en terug. Ruim 14000 kilometer. De waterpomp moest onderweg vervangen worden, ik had een keer een kokende motor, één keer kokende remmen en een constant gierende vsnaar, maar ik bén terug! Ik ben mijn Landrover erg dankbaar voor alle onbegaanbare paden en hellingen die zij genomen heeft, de bergen die zij overgegaan is, de diepe dalen die ze door gegaan is, de snelwegen die ze bereden heeft (soms tot woede van vrachtwagenchauffeurs want zo snel gaat-ie niet bergie-op) de hitte die ze doorstaan heeft (in de woestijn van Syrië met name, maar ook Griekenland kon er wat van!) etc etc. Straks krijgt ze verse olie overal, een nieuwe vsnaar, nieuwe koelvloeistof en nieuwe remolie als dank!
Groeten!
Everhard Mulder
Ik ben terug na drie maanden op stap te zijn geweest met mijn 110 uit 1984. Ik was naar Syrië, heen en terug. Ruim 14000 kilometer. De waterpomp moest onderweg vervangen worden, ik had een keer een kokende motor, één keer kokende remmen en een constant gierende vsnaar, maar ik bén terug! Ik ben mijn Landrover erg dankbaar voor alle onbegaanbare paden en hellingen die zij genomen heeft, de bergen die zij overgegaan is, de diepe dalen die ze door gegaan is, de snelwegen die ze bereden heeft (soms tot woede van vrachtwagenchauffeurs want zo snel gaat-ie niet bergie-op) de hitte die ze doorstaan heeft (in de woestijn van Syrië met name, maar ook Griekenland kon er wat van!) etc etc. Straks krijgt ze verse olie overal, een nieuwe vsnaar, nieuwe koelvloeistof en nieuwe remolie als dank!
Groeten!
Everhard Mulder
-
paulus
Re: ik ben terug
zorg maar goed voor haar,
je zal d,r nog eens nodig hebben!
geweldig dat je die trip hebt gemaakt!
paul
je zal d,r nog eens nodig hebben!
geweldig dat je die trip hebt gemaakt!
paul
-
Laurens bakx
Heen en terug.
Ongelooflijk.
Had je iets laten liggen.
Blijkt wel weer dat de beste relatie een relatie met je landrover is.
Laat je nooit in de steek.
Groeten Laurens
[megamannen.web-log.nl]
Ongelooflijk.
Had je iets laten liggen.
Blijkt wel weer dat de beste relatie een relatie met je landrover is.
Laat je nooit in de steek.
Groeten Laurens
[megamannen.web-log.nl]
-
larocroft
Ja, ja ... ff sigaretten halen zeker...
Hoe kom je erbij om naar een land te gaan waar ze geen bier hebben????
Gr Paulo
Hoe kom je erbij om naar een land te gaan waar ze geen bier hebben????
Gr Paulo
-
Jurriaan
...ben ik nou de enige die heel erg benieuwd is naar een stel foto's?
Klinkt wel erg gaaf zeg, welkom terug!
Jurriaan.
Klinkt wel erg gaaf zeg, welkom terug!
Jurriaan.
-
Everhard Mulder
Waar heb je het idee vandaan dat ze in Syrië geen bier hebben????? Lieters! Vrijwel overal verkrijgbaar. Ze hebben er alles: een dictatuur, vrouwenonderdrukking (in die bloedhitte moeten ze in zwarte jurken met zwarte sjaal om het hoofd zodat je niks van ze ziet én zwarte handschoenen aan over straat), internet (dat het zelden doet) een hele hoop herrie en lawaai, constant toeterende auto's, monteurs...zélfs Landrovers!
Ja, foto's: ik heb er heel veel en ga eens uitzoeken hoe ik die op dit forum krijg. Als iemand een tipje van die sluier wil oplichten: graag (ik weet dat dit geen nieuw item is, maar herhaling is de moeder van de wijsheid, toch?)
Groeten!
Everhard
Ja, foto's: ik heb er heel veel en ga eens uitzoeken hoe ik die op dit forum krijg. Als iemand een tipje van die sluier wil oplichten: graag (ik weet dat dit geen nieuw item is, maar herhaling is de moeder van de wijsheid, toch?)
Groeten!
Everhard
-
paulus
everhard
open een acount bij mijn album en zet een linkje weg dan kijkt iedereen er naar. kost niets
paul
open een acount bij mijn album en zet een linkje weg dan kijkt iedereen er naar. kost niets
paul