was er nog iemand bij de zwartecross

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
henkie laro

was er nog iemand bij de zwartecross

Bericht door henkie laro »

moi prikkers zijn er nog mensen geweest bij de zwartecross .daar kon je wel even een landrover gebruiken om van het parkeerterijn af tekomen wat een modder .en er was ook een bowler bij van wie die was weet ik niet meer .en er stond een 110 met een drankmerk er op .maar het was leuk veel lol met mekaar en veel muziek het was erg mooi daar .volgent jaar weer maar dan met een landrover.grten henkie laro
Ivo

Re: was er nog iemand bij de zwartecross

Bericht door Ivo »

volgens mij moet je daar grolsch voor drinken! en nee er zijn nog zo veel heel veel lekkerdere bieren!!

Ivodieheeldichtbijbelgiewoontmetaldatechtebier
Arie SIII88Ducktarie

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

Hoi Henkie,

I K K E was er

Stond vrijdag NA 7 UUR IN DE FILE al op de camping tussen alle andere JackAsses :-)

Ik was natuurlijk met de SIII88 gegaan, had die modderpoel al wel verwacht

Had er dus ook helemaal geen moeite mee om van dat parkeerweiland aftekomen.:-) ;-)

Mooi he , die Bowler tussen de Parijs dakars..
en uiteraard Grolsch, Grolsch Grolsch. Was trouwens de eerste keer dat ik ergens bij de biertap "gewoon" een 20ft. tankcontainer met Grolsch ernaast zag staan :-)

Volgend jaar weer uiteraard .

Groetjes,
Arie
Muddy

Bericht door Muddy »

Arie,

Ze hebben bij Grolsch een aantal van deze tankcontainers. Deze worden standaard gebruikt bij grote evenementen. De hele avond door vullen ze deze tank bij met normale tankvrachtwagens. Regelmatig gebeurt hier hier dat tijdens de zomerfeesten er meer bier uitgetapt wordt dan dat de tankwagens kunnen bij vullen!

grt Tijn
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Tijn, volgens mij ben je er nog trots op ook

Cheers Bowy
jacob

Bericht door jacob »

ik was er ook heb zaterdag ongeveer 30 auto's los getrokken en zondag ben ik er maar niet aan begonnen kwam zelf amper weg. p4 en p3.

maar het was wel even lekker gevoel al die ander auot's die niet van hun plaats af kwamen en dan lekket met de def. rond toeren.

mvg jacob

PS dat was bijna het mooist van hele cross
Arie SIII88Ducktarie

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

Ja, leuk he

Ikzelf ben maar zondag weggegaan van de camping. Had het zaterdag allemaal al gezien.
Dacht ook nog eerst wat auto's weg te slepen, maar ikzelf had er nog maar weinig lpg in zitten, dus ben daar maar niet aan begonnen :-(

En aan lpg komen op een zondag in de achterhoek......... :-)

Grtz,
Arie
Plaats reactie