Mariënwaerdt Landgoed Fair
-
Rody
Mariënwaerdt Landgoed Fair
Ik vroeg mij af of er ook dit jaar weer veel mensen naar de Landgoed fair Marienwaerdt gaan, en natuurlijk wanneer.
Is er trouwens ook dit jaar weer een LandRover parking op het evenemententerrein aanwezig?
Is er trouwens ook dit jaar weer een LandRover parking op het evenemententerrein aanwezig?
-
Hanzzl
Re: Mariënwaerdt Landgoed Fair
Hoi,
Op de site [www.marienwaerdt.nl] staat dat die van 15 t/m 19 augustus is.
Ik heb er niks van gehoord, ondanks dat ik vorig jaar mee deed.
Op de site [www.marienwaerdt.nl] staat dat die van 15 t/m 19 augustus is.
Ik heb er niks van gehoord, ondanks dat ik vorig jaar mee deed.
-
Hanzzl
Ik zie wel in het programma op zondag de 19e een concours d' elegance van Land Rovers staan tussen 14.00 en 15.00 uur, en later om 17.00 uur ringsteken met paarden en land Rovers. Hetzelfde als het jaar er voor dus. Was erg gezellig.
Ik kan me niet voorstellen dat Land Rover er zou ontbreken, ze hebben een grote vestiging naast het landgoed, tegenover het station (of wat daar voor door moet gaan).
Ik ben er zelf niet bij, zit wrs. in Engeland om daar landgoederen te bezoeken.
Ik kan me niet voorstellen dat Land Rover er zou ontbreken, ze hebben een grote vestiging naast het landgoed, tegenover het station (of wat daar voor door moet gaan).
Ik ben er zelf niet bij, zit wrs. in Engeland om daar landgoederen te bezoeken.
-
Highlander
Ga deze keer ook naar de landgoedfair in Marienwaerdt.
Volgens mij is er deze keer ook een landrover parking.
Misschien dat we elkaar nog tegen komen.Rody schreef:
>
> Ik vroeg mij af of er ook dit jaar weer veel mensen naar de
> Landgoed fair Marienwaerdt gaan, en natuurlijk wanneer.
> Is er trouwens ook dit jaar weer een LandRover parking op het
> evenemententerrein aanwezig?
-
Jan
Ik was ook van plan er heen te gaan, de Land Rover parking, wat houd dat in. Kan je daar met een Disco TD5 ook op terecht?
-
Hanzzl
Precies, dat is een parking voor ... ons! 
Als je met je laro aan komt, pikken ze je uit de rij en wordt je naar die parkeerplaats verwezen. Heeft alles te maken met de dealer die sponsort. Ik denk dat het de enige parking is waar niet geleept hoeft te worden als het erg nat is (weilanden).
Als je met je laro aan komt, pikken ze je uit de rij en wordt je naar die parkeerplaats verwezen. Heeft alles te maken met de dealer die sponsort. Ik denk dat het de enige parking is waar niet geleept hoeft te worden als het erg nat is (weilanden).
-
Jan
ooo leuk, maar wat moet ik dan met mijn sleeplint, nog nooit gebruikt, word vast weer zeer gezellig