hoi
is er ervaring met restaurateurs/bedrijven/dealers die RRC's verkopen die "better-than-new" zijn.
want: ik heb nu 2 keer een miskleun gehad bij mij zoektocht. 2 x een RRC aangeboden gekregen die "better-than-new" leek, beide wagens laten keuren door 2 verschillende Land Rover Dealers (een officiele en een "niet" officiele) en beide wagens werden om diverse redenen afgekeurd.
dus...... elke tip is welkom, en ik ga dan verder met mijn speurtocht
tips ? bram@troost.ws
bedankt
RRC "better-than-new", bestaat dat ?
-
Hermen Vlothuizen
Re: RRC "better-than-new", bestaat dat ?
Wat je zoekt bestaat beslist, maar ik vermoed dat het bijbehorende prijskaartje schrikbarend zal zijn. De V8-goeroes van RPI engineering restaureren zo nu en dan weleens een RRC:
[www.rpiv8.com]
[www.rpiv8.com]
Toevallig ben ik er een keertje langsgeweest en toen waren ze twee totaal gestripte RRC's aan het herbouwen.
Hermen
[www.rpiv8.com]
[www.rpiv8.com]
Toevallig ben ik er een keertje langsgeweest en toen waren ze twee totaal gestripte RRC's aan het herbouwen.
Hermen
-
Jurriaan
Ja hoor, zelf eens eentje gemaakt. AH-08-99. Weet niet hoe 'ie er nu uitziet, maar toen wij 'm verkochten was 'ie beter dan nieuw.
Verder inderdaad goed (laten) kijken naar de betreffende auto, kleine dingetjes zou ik niet over struikelen. Beter dan nieuw zou het eigenlijk geheel gerestaureerd moeten zijn.
Jurriaan.
Verder inderdaad goed (laten) kijken naar de betreffende auto, kleine dingetjes zou ik niet over struikelen. Beter dan nieuw zou het eigenlijk geheel gerestaureerd moeten zijn.
Jurriaan.
-
Dick
Bram,
Wat voor RRC zoek je? Mijn 4 deurs blauwe RRC automaat van '89 is te koop omdat ik ben gezwicht voor een Freelander 2 Diesel. De RR is niet "nieuwer dan nieuw". Maar wél voorzien van:
- nieuw 3,5 blok + nieuwe koppen (long engine)
- nieuwe banden voor
- vrijwel nieuw achter
- LPG (netto) 64 liter
en nog veel andere dingen. Als je geintereseerd bent, mail me dan maar. Ik reed de auto zakelijk (heel prettig voor de bijtelling) en kan op factuur leveren.
Groet, Dick
Wat voor RRC zoek je? Mijn 4 deurs blauwe RRC automaat van '89 is te koop omdat ik ben gezwicht voor een Freelander 2 Diesel. De RR is niet "nieuwer dan nieuw". Maar wél voorzien van:
- nieuw 3,5 blok + nieuwe koppen (long engine)
- nieuwe banden voor
- vrijwel nieuw achter
- LPG (netto) 64 liter
en nog veel andere dingen. Als je geintereseerd bent, mail me dan maar. Ik reed de auto zakelijk (heel prettig voor de bijtelling) en kan op factuur leveren.
Groet, Dick