menno
-
harro
Re: menno
Er zijn dus meer zeevarende prikkers... ik kan mezelf er eigenlijk niet toe rekenen (al weer 2 jaar vast op kantoor) maar vanaf morgenavond mag ik weer eens een 'zeereis' maken, wel vier hele dagen !
Dus zo lang hoef ik de Laro niet te missen... Spoedklusje met een stenenstorter boven Ameland en bij gebrek aan personeel plukken we tegenwoordig het kantoor maar leeg... (en da's natuurlijk best wel eens leuk...)
We kunnen wel mailen, maar internetten werkt niet aan boord van dit scheepje, dus ik zie het volgende week wel weer...
Groet'n Harro
We kunnen wel mailen, maar internetten werkt niet aan boord van dit scheepje, dus ik zie het volgende week wel weer...
Groet'n Harro
-
Laurens - Larochunky
Re: menno
Ik zie in de berichtheader dat je bij Van Oord werkt; leuk om hier ook wat civiele techneuten te zien.
Ik ben bijna afgestudeerd CT en begin in oktober bij Dura Vermeer - beton en waterbouw. Kunstwerkjes maken project: DODO Utrecht. Dicht bij huis!
Wereldje is klein...
Maar op zo'n steenstorter rondlopen lijkt me voor 4 dagen ook wel echt een uitje!
Ik ben bijna afgestudeerd CT en begin in oktober bij Dura Vermeer - beton en waterbouw. Kunstwerkjes maken project: DODO Utrecht. Dicht bij huis!
Wereldje is klein...
Maar op zo'n steenstorter rondlopen lijkt me voor 4 dagen ook wel echt een uitje!