hallo
ik heb een freeelander v6 2.5 maar heb de laatste tijd water lekkage in mijn koffer bak.
in het gedeelte in dat afgeslote ruimte waar de krik zit. ben naar de deler geweest endie heeft wat gaatje door geprikt die zei dat ze eerstopt zaten.
maar heb nu nog steeds last en ook waar mijn gordels van de zijkanten zijn nat als ikz e uitrol? waar kan ik de probleem nu vrhelpen heb niet zo vertrouwen in de dealer wel betalen maar eniet oplossen?
mvrgr paco blay
water lekkage
-
badair
Re: water lekkage
3 of 5 deurs?
water in de afgesloten bak in de kofferbak, water loopt uit je achterdeur naar binnen.
natte gordels, dan zou het water via de zij kant binnen moeten komen, of er moet veel water via de achter deur binnenkomen.
bij een 3 deurs zit er ook nog een afvoerbuis van de dakrailing.
veel geluk
water in de afgesloten bak in de kofferbak, water loopt uit je achterdeur naar binnen.
natte gordels, dan zou het water via de zij kant binnen moeten komen, of er moet veel water via de achter deur binnenkomen.
bij een 3 deurs zit er ook nog een afvoerbuis van de dakrailing.
veel geluk
-
paco blay
hallo
ik heb een 5 deurs maar wat voor oplossing kan ik dan bedenken om mijn water lekkge op te lossen ik heb eenelectrische open dak is standaart bij de v6 freelander.
mvgr paco
ik heb een 5 deurs maar wat voor oplossing kan ik dan bedenken om mijn water lekkge op te lossen ik heb eenelectrische open dak is standaart bij de v6 freelander.
mvgr paco
-
Hermen Vlothuizen
Ik heb geen idee hoe een Freelander in elkaar zit, maar ik heb weleens lekkageproblemen achterhaald met de tuinslang; een persoon gaat binnen zitten en een ander spuit alles net zo lang nat totdat duidelijk is waar het water binnenkomt.
Hermen
Hermen
-
Dennis101
Is het toevallig de donkerblauwe Freelander V6 die wel eens bij de warmband staat (en een scheurtje in het linker achterlichtglas? De combinatie Freelander V6 en achternaam komt mij zo bekend voor.
Als dat zo is dan print ik wel wat uit en geef het morgen aan Ana mee.
Er zijn in de loop der jaren nogal wat modificaties geweest aan het rubber van de achterdeur van de 5 deurs Freelander, het zou best kunnen dat de laatste modificatie nog niet is uitgevoerd.
Dennis B (TT WB2 groen voorheen TBE HAS)
Als dat zo is dan print ik wel wat uit en geef het morgen aan Ana mee.
Er zijn in de loop der jaren nogal wat modificaties geweest aan het rubber van de achterdeur van de 5 deurs Freelander, het zou best kunnen dat de laatste modificatie nog niet is uitgevoerd.
Dennis B (TT WB2 groen voorheen TBE HAS)
-
paco blay
hey hallo
klopt kan jij dus het uit printen voor mij geef het maar aan ana mee.
mvrgr paco.
klopt kan jij dus het uit printen voor mij geef het maar aan ana mee.
mvrgr paco.