Ik weet niet wie van de trial rijders me vanmorgen naar van der Valk Tiel heeft gesleept. Ik wil je wel bedanken.
Hoogstwaarschijnlijk is het hart uit de koppeling gebroken of de priesas draaid door.
De ANWB heeft een goedkoop en comfortabele terugreis geregeld.
Deze week zal ik hier nog wel terug komen voor tips voor het uitbouwen van de versnellingsbakken.
Groet,
Hein Kramer
dank voor de sleep vanmorgen
-
Gert
Re: dank voor de sleep vanmorgen
Hallo Hein,
In de werkplaatshandboeken, die op internet te vinden zijn, staat stap voor stap uitgelegd hoe de versnellingsbak los moet. Als je de koppeling wilt vervangen, is het niet eens noodzakelijk om de versnellingsbak onder de auto vandaan te halen. Naar achteren schuiven is voldoende. Er was onlangs iemand anders, Aad K, die hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem had. Dit was enkele weken geleden, dus misschien heb je wat aan die informatie.
Succes !
Groeten,
Gert
In de werkplaatshandboeken, die op internet te vinden zijn, staat stap voor stap uitgelegd hoe de versnellingsbak los moet. Als je de koppeling wilt vervangen, is het niet eens noodzakelijk om de versnellingsbak onder de auto vandaan te halen. Naar achteren schuiven is voldoende. Er was onlangs iemand anders, Aad K, die hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem had. Dit was enkele weken geleden, dus misschien heb je wat aan die informatie.
Succes !
Groeten,
Gert