HULP! Snel ivm brabant trophy

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ruben

HULP! Snel ivm brabant trophy

Bericht door Ruben »

shit!

Wie heeft er snel voor mij een slotmoer-sleutel type F. Deze is volgens mij van de 'originele' land rover velgen. Ik heb hem vanavond nog nodig.

kort het verhaal: landrover bedrijf alhier heeft mijn slotmoersleutel verrot gemaakt en één van slotmoeren geheel stuk gedraaid. uiteraard is er niets gezegd!

Ik heb met een kleine aanpassing de dop kunnen verstevigen door er een buis omheen te tikken. Dit werkte goed totdat ik bij één wiel ontdekte dat er één slotmoer gewoon verrot is gedraaid. Ziet eruit alsof het door een slagmoer sleutel is gebeurd.... op de slot moer.... gvd...

Nu kan ik misschien nog een moer lassen op de verrotte slotmoer maar ik moet er nog eentje: WIE HEEFT DE JUISTE "SLEUTEL"

Thanks, en wens me geluk met moertje lassen....

Ruben
Bart74

Re: HULP! Snel ivm brabant trophy

Bericht door Bart74 »

pak een dop 27, 2 kleine stukjes draad (dienet in de kleine kuiltjes passen), rij de auto zo dat de 'kuiltjes' boven in de slotmoer zitten... leg de draadeindjes erin, druk de dop 27 erover... en losdraaien maar....

Bart
Ruben

Bericht door Ruben »

als je een vrouw was....

Er lijkt licht in de duisternis.. eentje is er los. nu de laatste nog.

;-)
wilberth

Bericht door wilberth »

gelukt Ruben?

dan zie ik je morgen.

Groet Wilberth
Ruben

Bericht door Ruben »

Na enig vloekwerk heeft hij het voor elkaar gekregen. :-)
Nu morgen lekker karren om alles weer te vergeten.... De nieuwe moeren heb ik al voor hem besteld.

Allen, morgen veel plezier!
Groet,
José (vriendin van ruben)
Frans Wit

Bericht door Frans Wit »

Creativiteit en hulp van enthousiaste mede L.R. rijders. Ook hier zeer leerbaar en we steken er weer wat van op.Mooi dat je weer kunt rijden. "Fijne garage", zeg gewoon als iets mislukt, fout gaat bij een reparatie, voorkomt veel ergernis
Fijn weekend en veel rijplezier.
Groeten
Frans Wit
Plaats reactie