Binnenkort ga ik enkele dagen naar Londen, even gebruik maken van de fijne koers van het Pond.
Iemand adressen van zaakjes waar ze LR-miniaturen verkopen?
(ik ben er dan toch
Volgens een krantenartikel is electronica, vanwege de koers, ook voordelig.
Zoek dus ook een adres voor 'n Nikon-flister (SB-600), dus mocht daar iemand een goede tip voor hebben...
Hallo Patrick,
Ik weet zo niet van een of andere speciale miniatuurauto zaak in London.
Als je echter iets speciaals zoekt is ebay.com of ebay.co.uk ook een goede plaats. Op ebay kun je trouwens wereldwijd zoeken. In Canada zitten soms de aller aller mooiste en zeldaamste.
Groet, Willem
Als je in Londen wilt shoppen moet je echt even een bezoek brengen aan Harrod's. Ook als je geen geld wilt kopen...de deur wordt er voor je opengehouden en de speelgoedafdeling is "huge". Vast wel een paar Land Rover modellen te vinden. En, een bezoek aan Hamley's is ook de moeite waard. Volgens mij de grootste speelgoedwinkel in de wereld. Moet gek zijn als je daar geen Land Rover modellen tegen komt. Veel plezier!
Harrod's is inderdaad leuk. (Alhoewel ik persoonlijk erge moeite heb met de levende have die daar word verkocht) Let wel: verboden voor (rug)tassen, korte mouwen/korte broeken en foto- en filmapparatuur! Daar houdt Meneer Elfayet niet van......
Aan de High Road in Finchley zit een leuke. Zat er ook nog eentje dichterbij het centrum, maar heb laatst alle doosjes met bonnetjes weggegooid helaas.
Notting Hill was inderdaad erg leuk.
Wel heel toevallig dat 's avonds de film werd uitgezonden op de Engelse TV en we natuurlijk enkele gebouwen herkende.
Bij Hamley's hebben we enkele Series I miniatuurtjes (1:76) gekocht (voor mezelf en voor de kids).