Goeienavond,
Ik heb een Series III, welke ik nu wat aan het opknappen ben. Ik heb er vorig jaar al paraboolveren onder gekocht, maar de vering is erg stug.
Nu ben ik benieuwd welke schokbrekers ik het beste kan gebruiken (er zitten nu goedkope schokbrekers onder van Paddock). Heeft iemand hier een goed advies over?
Ilse
schokbrekers series III
-
bas88pickup
Re: schokbrekers series III
Heb je de armstrong dempers? Deze zijn nog redelijk soepel, als je gasgevulde neemt word het alleen nog stugger. Heb je achter 3-blads, dat kan een hoop verklaren, maar verwacht niet dat het een "luxe"auto met comfort word, hobbelen hoort er wel een beetje bij met een series. (banden doen ook een hoop!)
Gr, Bas
Gr, Bas
-
Ilse
Re: schokbrekers series III
Hoi Bas,
Inderdaad armstrong dempers. Vering is voor 2-blads en achter 3-blads. Hobbelen vind ik geen probleem, maar de tandartskosten worden wel wat hoog op dit moment. Ik heb normale wegbanden (geen grove offroad, want ik heb een 4x2 aandrijving, dus terreinrijden is er niet bij. Sterker nog, als het sneeuwt ben ik waarschijnlijk de enige met een landrover die van de parkeerplek geduwd moet worden, erg genant, maar levert wel uniek foto's op
Is er nog een oplossing?
Groeten Ilse
Inderdaad armstrong dempers. Vering is voor 2-blads en achter 3-blads. Hobbelen vind ik geen probleem, maar de tandartskosten worden wel wat hoog op dit moment. Ik heb normale wegbanden (geen grove offroad, want ik heb een 4x2 aandrijving, dus terreinrijden is er niet bij. Sterker nog, als het sneeuwt ben ik waarschijnlijk de enige met een landrover die van de parkeerplek geduwd moet worden, erg genant, maar levert wel uniek foto's op
Is er nog een oplossing?
Groeten Ilse