Wat is de beste manier om de traanplaat bescherming voor op de wings van mijn 110 TD5 vast te zetten? schroeven, poppen of kitten?
de platen zijn 2 mm dik.
bvd Dank Erwin
Hoe traanplaat op wings vastzetten
-
Aad Koene
Re: Hoe traanplaat op wings vastzetten
Voorzien van een rand kit om te voorkomen dat er vuil onder komt en vastzetten met potnagels.
Aad Koene.
Aad Koene.
-
Rick
Re: Hoe traanplaat op wings vastzetten
Hoi Erwin,
Ik zet dat eigenlijk altijd vast met van die felsmoeren (blindklinkmoeren) en RVS verzonken-kop imbusboutjes, hoef je geen toeren uit tte halen om die moetjes er op te krijgen.
Kan me de kitrand wel voorstellen maar ik dacht altijd dat het vrijwel onmogelijk is om het vuil buiten te houden dus zonder kitrand krijg je het er weer onderuit ook. Bij de standaard wingtops zit steeds een neopreen laag om er tussen te monteren.
Succes!
Groet Rick
[www.trecx.com] Offroad and Outdoogear
Ik zet dat eigenlijk altijd vast met van die felsmoeren (blindklinkmoeren) en RVS verzonken-kop imbusboutjes, hoef je geen toeren uit tte halen om die moetjes er op te krijgen.
Kan me de kitrand wel voorstellen maar ik dacht altijd dat het vrijwel onmogelijk is om het vuil buiten te houden dus zonder kitrand krijg je het er weer onderuit ook. Bij de standaard wingtops zit steeds een neopreen laag om er tussen te monteren.
Succes!
Groet Rick
[www.trecx.com] Offroad and Outdoogear