Stralen van onderdelen...
-
Pronea
Stralen van onderdelen...
Hallo allemaal,
Wellicht een beetje OT, maar ik doe toch een poging om hulp te vinden.
Ik ben bezig met de restauratie van een SWB series 3 van 1973. Ik denk erover on diverse onderdelen zelf te gaan stralen, maar de straalgrit leveranciers die ik kan vinden op het web zitten niet echt in de buurt van Goeree Overflakkee.
Is er onder jullie iemand die mij aan een adres kan helpen van een leverancier die ook nog eens een redelijke prijs hanteert. Een afstand van 75 kilomter rondom Flakkee zie ik niet als een probleem.
Alvast bedankt,
Job.
Wellicht een beetje OT, maar ik doe toch een poging om hulp te vinden.
Ik ben bezig met de restauratie van een SWB series 3 van 1973. Ik denk erover on diverse onderdelen zelf te gaan stralen, maar de straalgrit leveranciers die ik kan vinden op het web zitten niet echt in de buurt van Goeree Overflakkee.
Is er onder jullie iemand die mij aan een adres kan helpen van een leverancier die ook nog eens een redelijke prijs hanteert. Een afstand van 75 kilomter rondom Flakkee zie ik niet als een probleem.
Alvast bedankt,
Job.
-
hycom
Re: Stralen van onderdelen...
zit er bij jou in de buurt geen boelsverhuur hun verhuren van die kleine straalpistooltjes en bij hun kun je ook straalgrit kopen
suc6
groet hycom
suc6
groet hycom
-
Gert
Ik heb eens een baal gehaald bij de brezan.
De betere automaterialenzaak heeft zulke dingen in de verkoop, maar wellicht dat ze het speciaal voor je moeten bestellen.
Groeten,
Gert
De betere automaterialenzaak heeft zulke dingen in de verkoop, maar wellicht dat ze het speciaal voor je moeten bestellen.
Groeten,
Gert
-
Sjoerd
Tip, Straal geen alu plaat!!! Het wordt golfplaat met putjes die je niet weg geschuurd krijgt!!!!. Gewoon afbijt gebruiken of het naar een ontlakkings bedrijf brengen.
Sjoerd
Sjoerd
-
Tim Prins
Of gewoon proffesioneel laten doen.
Chassis 110 stralen, schopperen en in elke gewenste kleur € 400
Vind ik niet duur. Als je dat allemaal zelf moet ontlakken, schuren, verfen etc ben je toch een mooi tijdje zoet
Groet,
Tim
Chassis 110 stralen, schopperen en in elke gewenste kleur € 400
Vind ik niet duur. Als je dat allemaal zelf moet ontlakken, schuren, verfen etc ben je toch een mooi tijdje zoet
Groet,
Tim
-
laro
Ik heb voor het stralen van het chassie 150 euro betaald, was perfect in de hoekjes gedaan, voor die prijs kun je het zelf echt niet doen, alleen de rommel al en de uitrusting die je nodig hebt.
-
Luc
hey job,
Ik straal alle kleine onderdelen zelf, heb ooit eens hier besteld :
[www.powerplustools.nl]
Maar tegenwoordig gewoon hier bij een grote handelaar. Om de alu delen te stralen gebruik ik de glasparel, word heel mooi, voor de rest gewoon grid. Onze straalbak/kabine komt trouwens ook van power plus tools, niet duur maar werkt goed.
Luc
Ik straal alle kleine onderdelen zelf, heb ooit eens hier besteld :
[www.powerplustools.nl]
Maar tegenwoordig gewoon hier bij een grote handelaar. Om de alu delen te stralen gebruik ik de glasparel, word heel mooi, voor de rest gewoon grid. Onze straalbak/kabine komt trouwens ook van power plus tools, niet duur maar werkt goed.
Luc
-
Pronea
Okee, bedankt allemaal voor de tips. Het is niet zozeer bedoeld voor het stralen van het chassis, maar meer voor de kleinere delen, zoals deur frames ed.
Ik ga eens rondbellen voor het grit.
Groeten,
Job.
Ik ga eens rondbellen voor het grit.
Groeten,
Job.