Hallo,
Zijn er hier mensen uit de buurt van het Friese Damwald die binnenkort richting het Zuiden komen (Onderdelen markt in Aken op 2 mei bijvoorbeeld)? Ik wil graag een hydrauliekpomp kopen die daar te koop staat, maar mijn drukke agenda laat het de komende tijd niet toe om een dagje Friesland te maken.
(De eigenaar wil de pomp niet opsturen helaas (misschien zijn er mensen in de buurt die dit wel willen doen (tegen vergoeding uiteraard)
Alvast bedankt!
Prikkerstransport Damwald -Zuiden
-
Davy
Re: Prikkerstransport Damwald -Zuiden
Na zelf een paar vruchteloze prikkerstransportjes geprobeerd te hebben wil ik wel meewerken deze wel te laten lukken....
Damwald is vanuit mn werk en terug naar huis uurtje + kwartier rijden. Ik zou dit op een vrije vrijdagmiddag kunnen doen. Als je nog iemand kan vinden die het vanuit Damwald richting Heerenveen/Drachten kan krijgen is nog beter. Ik ga niet naar Aken maar wel naar de prikkersdag. Geen idee hoe groot zo'n ding is, maar ik neem aan dat ie achter in een 109 (zonder achterbank) past?
Als dit iets is, laat maar horen.
Davy
Damwald is vanuit mn werk en terug naar huis uurtje + kwartier rijden. Ik zou dit op een vrije vrijdagmiddag kunnen doen. Als je nog iemand kan vinden die het vanuit Damwald richting Heerenveen/Drachten kan krijgen is nog beter. Ik ga niet naar Aken maar wel naar de prikkersdag. Geen idee hoe groot zo'n ding is, maar ik neem aan dat ie achter in een 109 (zonder achterbank) past?
Als dit iets is, laat maar horen.
Davy
-
Noël
Re: Prikkerstransport Damwald -Zuiden
Hoi Davy,
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb inmiddels al een andere oplossing gevonden.
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb inmiddels al een andere oplossing gevonden.