lood vervanger
-
Sander
lood vervanger
Hallo Allemaal,
Recentelijk heb ik een Series III 2.25 (1982 ex MOD) in Engeland gekocht. Nu hoor ik dat ik loodvervanger bij de benzine moet doen. Kan iemand mij vertellen wat het beste merk is, waar ik het kan kopen en hoe vaak ik het moet gebruiken? Ik heb met de zoekfunctie gekeken maar kan niets vinden.
Graag jullie advies en al vast bedankt.
Sander
Recentelijk heb ik een Series III 2.25 (1982 ex MOD) in Engeland gekocht. Nu hoor ik dat ik loodvervanger bij de benzine moet doen. Kan iemand mij vertellen wat het beste merk is, waar ik het kan kopen en hoe vaak ik het moet gebruiken? Ik heb met de zoekfunctie gekeken maar kan niets vinden.
Graag jullie advies en al vast bedankt.
Sander
-
rody
Re: lood vervanger
Ik gebruik altijd Wynns; of dat de beste is weet ik niet, maar deze verkopen ze bij de pomp. Is op basis van mangaantoevoeging geloof ik. Rij er nu een aantal jaren op zonder noemenswaardige problemen. Enige nadeel is dat je het echt iedere keer aan de benzine moet toevoegen, maar eigenlijk went dat ook wel hoor.
-
Larosaurus
Heb ooit een flesje van shell gekocht, moet bij iedere tankbeurt in een verhouding van 1:1000 dus dat gaat lekker lang mee. Weet dat dit toen de voordeligste optie was en een handige fles met makkelijke doseermogelijkheid.
-
Sjoerd
Sander,
Volgens mij kun je het ook achterwegen laten en als je kop op is voor het geld van je alle flesjes die je zou hebben aangeschaft je kop direct laten aanpassen aan euro loodvrij en lpg.
Sjoerd
Volgens mij kun je het ook achterwegen laten en als je kop op is voor het geld van je alle flesjes die je zou hebben aangeschaft je kop direct laten aanpassen aan euro loodvrij en lpg.
Sjoerd
-
Richard78
Of je koopt een blokje lood aan een touwtje wat je in je benzine tank hangt
Sorry, flauw!
Richard78
Sorry, flauw!
Richard78
-
Richard 110
Ook nog in een 110 1983??
Hoi,
Moet ik ook nog loddvervanger gebruiken in mijn 110 uit 1983 met een 2.25 benzine motor???
Alvast bedankt,
Richard
Moet ik ook nog loddvervanger gebruiken in mijn 110 uit 1983 met een 2.25 benzine motor???
Alvast bedankt,
Richard