OT paddock voor mini onderdelen
-
jan aart
OT paddock voor mini onderdelen
Beetje OT maar wel engels.
afgelopen weekend heb ik m'n mini onder het stof weggehaald, na ca. 7 jaar stilstaan zijn er toch wat onderdelen aan vervanging toe. Weet een van jullie een goede en snelle onderdelenhandelaar in de UK ? een soort paddock maar dan voor mini's.
gr.
Jan Aart
afgelopen weekend heb ik m'n mini onder het stof weggehaald, na ca. 7 jaar stilstaan zijn er toch wat onderdelen aan vervanging toe. Weet een van jullie een goede en snelle onderdelenhandelaar in de UK ? een soort paddock maar dan voor mini's.
gr.
Jan Aart
-
jan aart
Re: OT paddock voor mini onderdelen
Ruben,
Heb je met beide ervaring, leveren ze snel ?
gr.
Jan Aart
Heb je met beide ervaring, leveren ze snel ?
gr.
Jan Aart
-
Bas Wit
He Jan Aart,
Er zit hier in Rogat (naast de Wijk) ook een mini boer, die niet duur schijnt te zijn.
[www.cooperworld.nl]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je iets snel moet hebben. Ik moet zelf zaterdag richting groningen, dus kan wat ophalen.
Grt Bas
Er zit hier in Rogat (naast de Wijk) ook een mini boer, die niet duur schijnt te zijn.
[www.cooperworld.nl]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je iets snel moet hebben. Ik moet zelf zaterdag richting groningen, dus kan wat ophalen.
Grt Bas
-
bram
en wat dacht je van
ben van leeuwen in aarlanderveen
heb ik zeer goede ervaring mee
ben van leeuwen in aarlanderveen
heb ik zeer goede ervaring mee
-
James
Waarom Engeland? In Den Bosch zit een hele grote Mini-boer. In een zijstraat van de Zandzuigerstraat.
Kïrst.
Kïrst.
-
bram-rrc
The little car company
[www.tlcc.nl]
Leveren alle onderdelen, niet duur schijnbaar.
[www.tlcc.nl]
Leveren alle onderdelen, niet duur schijnbaar.
-
Andrew V8 RRC
er is ook een mini.startpagina hier staan tal van bedrijven op, ook kun je via marktplaats veel materiaal vinden van de diverse bedrijven hier in NL
Groetjes Andrew
Groetjes Andrew
-
Frans Herlé
Heb nu al een aantal keren bij Mini Spares gekocht.
Je betaald bijna de helft van de Nederlandse aanbieders, maar houd rekening met de verzendkosten.
Levertijd gemiddeld een week.
Groet,
Frans Herlé Military Carawagon
Je betaald bijna de helft van de Nederlandse aanbieders, maar houd rekening met de verzendkosten.
Levertijd gemiddeld een week.
Groet,
Frans Herlé Military Carawagon
-
Jan
Heb laatst op british car en lifestyle gesproken met j. van dijck uit zeist die in mini onderdelen doet, hij wil ook met LR verdergaan.
www.stateofcars.com
www.stateofcars.com