inbraak in de Land Rover
-
Tom Schoof
inbraak in de Land Rover
Helaas hebben wij weer een les geleerd.
Vannacht hebben boefjes in Alphen aan den Rijn besloten om onze LR 90 open te breken en daarbij uiteraard de radio te pikken. Nu is de radio vervelend maar ik had net lekker een dagje gesleuteld, wat later thuis en had geen zin meer om mijn gereedschap op te ruimen dus al mijn gereedschap is weg, compressor (net gehaald 3 dagen oud) weg, een nog te plaatsen omvormer ook weg.
Blijf dus alert iedere auto en zeker mijn 90 is makkelijk te kraken. Ik heb een traantje gelaten om mijn verzamelde gereedschap! (15 jaar spullen weg...)
Vannacht hebben boefjes in Alphen aan den Rijn besloten om onze LR 90 open te breken en daarbij uiteraard de radio te pikken. Nu is de radio vervelend maar ik had net lekker een dagje gesleuteld, wat later thuis en had geen zin meer om mijn gereedschap op te ruimen dus al mijn gereedschap is weg, compressor (net gehaald 3 dagen oud) weg, een nog te plaatsen omvormer ook weg.
Blijf dus alert iedere auto en zeker mijn 90 is makkelijk te kraken. Ik heb een traantje gelaten om mijn verzamelde gereedschap! (15 jaar spullen weg...)
-
Tom Schoof
Re: inbraak in de Land Rover
Ik probeerde het nog een beetje netjes te houden maar geheel mee eens maar hopelijk heb ik mazzel en vinden de mensen in het blauw nog het eea terug.
Tom
Tom
-
Apke
Boefjes ..... volgens mij zijn dit gewoon onaangepaste mensen!!
Mensen die niet het verschil tussen eigenaren van spullen weten, zich alles toe eigenen om zichzelf te verrijken!
Zulke mensen zou je toch graag nogmaals ontmoeten, jij rijdend en zij in aanvaring met jou bumper.
Vervelend van je radio, ongelofelijk balen van je gereedschap. Vaak heb je er tijden over gedaan om dat te verzamelen.
Volgens mij is het spul verzekerd via je inboedel verzekering (als doekje tegen het bloeden).
Apke
www.larrie.nl
Mensen die niet het verschil tussen eigenaren van spullen weten, zich alles toe eigenen om zichzelf te verrijken!
Zulke mensen zou je toch graag nogmaals ontmoeten, jij rijdend en zij in aanvaring met jou bumper.
Vervelend van je radio, ongelofelijk balen van je gereedschap. Vaak heb je er tijden over gedaan om dat te verzamelen.
Volgens mij is het spul verzekerd via je inboedel verzekering (als doekje tegen het bloeden).
Apke
www.larrie.nl
-
Sjoerd O
bij mij ook meerdere malen ingebroken in de laro.
voor mij de reden om geen gereedschap meer in de auto te hebben.
voor mij de reden om geen gereedschap meer in de auto te hebben.
-
Scratch
vervelend 
Zonde van je gereedschap, Wil je goed spul terug dan zal je nog aardig in je buidel moeten tasten....
Als ik het leed een beetje kan verzachten, ik heb nog een originele Land Rover radio/cassette. Helaas zonder CD of mogenlijkheden voor CD wisselaar of USB stick.
mag je van mij voor niets hebben !! Ik kan hem meenemen naar de Prikkersdag, maar wil hem ook wel opsturen
gr Eric
Zonde van je gereedschap, Wil je goed spul terug dan zal je nog aardig in je buidel moeten tasten....
Als ik het leed een beetje kan verzachten, ik heb nog een originele Land Rover radio/cassette. Helaas zonder CD of mogenlijkheden voor CD wisselaar of USB stick.
mag je van mij voor niets hebben !! Ik kan hem meenemen naar de Prikkersdag, maar wil hem ook wel opsturen
gr Eric
-
Scratch
O ja, na een stukje gelezen te hebben in de LROi (isseu 4 2009, Shock report) over diefstal van Land Rover, doe ik nu elke avond mijn portieren op slot en het alarm er op !! Ik weet niet of het werkt, het is meer het gevoel denk ik.
maar ik zou het wel vervelend vinden als ik mijn auto bij de pin automaat op de hoek moet ophalen, of dat hij helemaal leeg geroofd is
gr Eric
maar ik zou het wel vervelend vinden als ik mijn auto bij de pin automaat op de hoek moet ophalen, of dat hij helemaal leeg geroofd is
gr Eric
-
anton @ dietert
auto maar net even leeggemaakt daar wij ook in alphen wonen. Als je gereedschap weg is is het net als of er familie weg is .He ik hoop dat ze gepakt worden .gr Anton @ dietert
-
Richard78
Dat is zeker mooi KL*te!
Ik hoop dat het allemaal met de verzekring lukt zodat je je spul weer terug kan kopen. Voor mij is het rede te meer om een kluis in mijn laro te bouwen als ik toch bezig ben
Richard78
Ik hoop dat het allemaal met de verzekring lukt zodat je je spul weer terug kan kopen. Voor mij is het rede te meer om een kluis in mijn laro te bouwen als ik toch bezig ben
Richard78
-
Jurriaan
Die security cubby's schijnen ook best lastig open te breken te zijn. Stond op een Brits forum eentje die ze uiteindelijk open hadden gekregen, maar het plaatje illustreerde wel dat het een hoop moeite gekost had
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Wilco
Vervelend om te lezen dat dit soort dingen gebeuren. En ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij is een inboedelverz. enkel voor woningen.
Dus mischien moet je je even oriënteren voor je ze inschakeld.
Succes en geluk gewenst.
Wilco.
Dus mischien moet je je even oriënteren voor je ze inschakeld.
Succes en geluk gewenst.
Wilco.
-
disco1992
erg vervelend wat er gebeurd is.
ik heb het met de landrovers nog neit meegemaakt helaas wel met mijn toyota corolla.
raam ingeslagen en navigatie en maglite uit daschbord kastje weg.
via de inboedelverzekering van mijn ouders zijn de spullen vergoed toen !
succes
disco1992
ik heb het met de landrovers nog neit meegemaakt helaas wel met mijn toyota corolla.
raam ingeslagen en navigatie en maglite uit daschbord kastje weg.
via de inboedelverzekering van mijn ouders zijn de spullen vergoed toen !
succes
disco1992
-
Bart van Dessel
Ik sluit m'n auto nooit af, valt ook niets uit weg te halen, als hij toch beveiligd moet worden dan zet ik 'm binnen in de garage bij m'n 2 bouviers....
gr, Bart
gr, Bart
-
Rickske
Das gewoon gemeen! Je moet respect hebben voor andermans eigendommen.
Maar de waarschuwing is gehoord. Heb ook mijn gereedschap weer uit de Laro gehaald.
Ik hoop dat je verzekering het dekt!
Groetjes,
Rickske
Maar de waarschuwing is gehoord. Heb ook mijn gereedschap weer uit de Laro gehaald.
Ik hoop dat je verzekering het dekt!
Groetjes,
Rickske
-
roadrocket
....heb eigenlijk altijd een klein voorraadje gereedschap 'ergens uit het zicht' in de auto en neem alleen een 'echte' voorraad mee als ik wat verder/langer weg ga.... een laro is gewoon té makkelijk voor 'boefjes'...
zou gillend gek worden als al mijn gereedschap in ene weg was.... succes met de afhandeling...
robert, die in dit geval bepaalde wetten in het buitenland met handen, een scherp stuk staal en een flink blok hout bijna van toepassing gaat vinden....
zou gillend gek worden als al mijn gereedschap in ene weg was.... succes met de afhandeling...
robert, die in dit geval bepaalde wetten in het buitenland met handen, een scherp stuk staal en een flink blok hout bijna van toepassing gaat vinden....
-
Tom Schoof
Allemaal, Bedankt voor de steun!!
Ik heb vandaag de verzekering maar eens gebeld en ik kan mijn gereedschap claimen op de inboedelverzekering maar helaas met een maximum van € 250. Iets is beter dan niets zullen we maar zeggen.
Eric, ik vind het heel tof dat jij je radio aanbied maar ik ga toch een andere kopen, we gaan over 4 weken naar Mali en dan willen we toch een paar CD-tjes afspelen.
Misschien kan iemand mij wel helpen aan een grote wielmoer sleutel, formaat voor de lichtmetalen velgen.
Groetjes Tom
Ik heb vandaag de verzekering maar eens gebeld en ik kan mijn gereedschap claimen op de inboedelverzekering maar helaas met een maximum van € 250. Iets is beter dan niets zullen we maar zeggen.
Eric, ik vind het heel tof dat jij je radio aanbied maar ik ga toch een andere kopen, we gaan over 4 weken naar Mali en dan willen we toch een paar CD-tjes afspelen.
Misschien kan iemand mij wel helpen aan een grote wielmoer sleutel, formaat voor de lichtmetalen velgen.
Groetjes Tom