Wat een land rovers !!
-
EricRR
Wat een land rovers !!
Moet het toch even melden
Zaterdag moest ik werken in eindhoven. Kwam ik onderweg er naar toe maar liefst 2 land rovers tegen:
1. één gele discovery dat helemaal omgebouwde voertuigje die is van team scrap geloof ik? ergens rond zwolle/ arnhem ongeveer? trail gehad ?
2. en in eindhoven zelf een witte range rover 2 deurs met achterop de autoambulance een witte range rover 4 deurs.
Me dag was weer helemaal goed ondanks dat ik toch moest werken haha
Groetjes,
Zaterdag moest ik werken in eindhoven. Kwam ik onderweg er naar toe maar liefst 2 land rovers tegen:
1. één gele discovery dat helemaal omgebouwde voertuigje die is van team scrap geloof ik? ergens rond zwolle/ arnhem ongeveer? trail gehad ?
2. en in eindhoven zelf een witte range rover 2 deurs met achterop de autoambulance een witte range rover 4 deurs.
Me dag was weer helemaal goed ondanks dat ik toch moest werken haha
Groetjes,
-
pieter
Re: Wat een land rovers !!
Ik was die witte range rover.Waar reed je zelf mee op dat moment?
Groet,
Pieter
Groet,
Pieter
-
EricRR
Ik zat op de veldmaarschalk montgomerylaan 500 in eindhoven.. op dat moment met een stoeltje in de zon voor het gebouw van de VWA... als je dat iets zegt..??
Leuk gezicht nieuwe auto ??
Leuk gezicht nieuwe auto ??
-
pieter
Nee dat zegt me niks.Kom ook niet uit Eindhoven
Ja wel leuk he die 2 witte.Is weer een nieuw project.
Grt.
Pieter
Ja wel leuk he die 2 witte.Is weer een nieuw project.
Grt.
Pieter
-
Serious IIa
Eric,
Dat kan goed Scrap zijn geweest. Als er een 110 met 37's voor hing
Was ie onderweg naar Groningen voor wat kleine aanpassingkjes, zondag in Axel (ja, we zijn van uithoeken) de Liebregts Challenge gereden.
Nog een weekje en we gaan naar Croatië en gelukkig de auto in topconditie!
Gr Bowy
Dat kan goed Scrap zijn geweest. Als er een 110 met 37's voor hing
Was ie onderweg naar Groningen voor wat kleine aanpassingkjes, zondag in Axel (ja, we zijn van uithoeken) de Liebregts Challenge gereden.
Nog een weekje en we gaan naar Croatië en gelukkig de auto in topconditie!
Gr Bowy