All,
Ik ben van plan om bij Expedition Exchange (USA) 2 sets OME veren te bestellen en hier heen te laten versturen.
Heeft iemand hier ervaring mee? wat zijn de kosten ongeveer?
Of zal ik ze gewoon in Nederland bestellen?
Groet, Sander
Importeren OME veren met UPS
-
Aad Koene
Re: Importeren OME veren met UPS
Zijn gewoon in Nederland te koop bij Tijsterman in Waddinxveen ....
Aad Koene.
Aad Koene.
-
bas88pickup
Let op bij bestellingen van buiten de EU, je moet invoerrechten en BTW betalen! Dus wat goedkoop lijkt, is niet per definitie goedkoper. Als het erg veel goedkoper is dan hier, dan word de waarde bepaalt, en daar belasting etc over geheven.
Bij import vanuit de UK betaal je geen invoerrechten, en de BTW is in engeland al afgedragen.
Let dus goed op.
Gr, Bas
Bij import vanuit de UK betaal je geen invoerrechten, en de BTW is in engeland al afgedragen.
Let dus goed op.
Gr, Bas
-
Jurriaan
Heb nog een setje OME 763s staan inclusief de doos en de rekening van Tijsterman.
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Richard78
Vergeet ook niet de transport koxsten. Toen ik de nieuwe uitlaten van mijn motor liet opsturenw as ik net zoveel kwijt aan verzendskosten al voor de fabricage zelf. Zo werd een goedkoop setje opeens een duurs setje. Ik laat ze de volgende keer gewoon custom maken in NL.
Richard78
Richard78
-
Marco
Gewoon in NL te koop. Maar als je de 763 gaat plaatsen dan stuiter je alle kanten op... Had ze onder de 130 met Quadtec body en dan gaat het prima maar met lichtere achterbody zijn die veren erg stug en heb ik ze er dus onderuit gehaald, nu gele Britpart HD en dat rijdt prima. Een van m'n partners gebruikt ook de OME onder een verlengde safari 150 Defender en zelfs dan staat de wagen gewoon op z'n wielen.
Groeten, Marco.
Groeten, Marco.