Vandaag heerlijk gereden in Landgraaf! Prachtig weer, lekker druk (niet te), gezellig, veel gelachen, Andrew een paar keer geholpen omdat ie vast zat .
Jammer dat ik heel voorzichtig moest doen met m'n te koop staande Discovery, hij heeft wel bewezen over een ijzersterke techniek te beschikken!
Veel Land Rovers en bekenden gezien, van oudere Series tot P38 van Ruud met z'n rijkswaterstaat-verlichting.
Ja, de luchtvering heeft nog wat kuren vertoond. Buiten op verharde weg de auto nog een keer een reset gegeven en hij compenseerde weer netjes en bleef netjes z'n hoogte houden. Vandaag naar m'n werk was hij ook weer normaal.
Toch ga ik voor de zekerheid de sensor maar vervangen
Ik heb een Range Rover DSE uit 2000. De garage heeft mij verteld dat de luchtbalgen binnenkort vervangen moeten worden. Prijs ca 1000,- euro (alle 4).
Ik zag dat u ervaring heeft met balgen in de UK kopen en er onder te zetten. Ik zag op ebay.uk dat ze ca 80 euro per stuk zijn (dunlop nieuw). Alleen zoek ik dan iemand die ze er onder kan zetten. Of iemand die ze op voorraad heeft liggen tegen een schappelijke prijs