APK: is kapotte claxon afkeur?
-
CamperChris
APK: is kapotte claxon afkeur?
nou, dat behoeft weinig toelichting dacht ik
dinsdag APK maar het draadje vd kolomschakelaar is in de schakelaar afgebroken. Had voor nood elders een knopje gemaakt, maar die doet het ook niet meer...
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
dinsdag APK maar het draadje vd kolomschakelaar is in de schakelaar afgebroken. Had voor nood elders een knopje gemaakt, maar die doet het ook niet meer...
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
-
Erwin 110TD5
Re: APK: is kapotte claxon afkeur?
is inderdaad afkeur.....
Erwin
110TD5
[home.wanadoo.nl]
Erwin
110TD5
[home.wanadoo.nl]
-
CamperChris
Ik had al een donkerbruin vermoeden... toch maar ff knutselen vanavond dus..
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
-
jan aart
massaprobleem bij de claxon ? staat me bij dat een medeprikker uit Groningen onlangs naar de apk is gegaan met éen losse claxon is z'n hand. Model wat bij voetbalwedstrijden wel eens gebruikt wordt door supporters met z'n los co2 flesje.
Claxon was duidelijk hoorbaar ....... en dus APK goedgekeurd.
tís waarschijnlijk makkelijker om vanavond even te knutselen dat dat je de keurmeester moet overtuigen.
succes
Jan Aart
Claxon was duidelijk hoorbaar ....... en dus APK goedgekeurd.
tís waarschijnlijk makkelijker om vanavond even te knutselen dat dat je de keurmeester moet overtuigen.
succes
Jan Aart
-
Marijn & Simba
als t maar luid toetert... ik ken iemand die zijn Jeep met zo'n ouderwets blaasbalghoorntje had uitgerust, omdat de knop op het stuur niet aangesloten was, gewoon goedgekeurd.
Geloof dat t ding wel vast moet zitten in de auto. Een losse mag dan weer niet, officieel...
Geloof dat t ding wel vast moet zitten in de auto. Een losse mag dan weer niet, officieel...
-
James
Zekers afkeur! Een claxon dient ter afwending van gevaar en hier in de straat ook om midden in de nacht de gastheer- en vrouw te bedanken voor de gezellige avond.
Kïrst.
Kïrst.
-
Marc-my-Words
Een scheepshoorn schijnt ook verplicht te zijn bij grotere "boten".
Ik ken een NL-natuurbeschermingsorganisatie waar men zich ook met een "voetbaltoetertje" behelpt. Je moet die dingen wel rechtop houden, zo weet ik als beginnend stuurman uit ervaring. (Als het motorvermogen en de "bemanning" maar beneden bepaalde grenzen blijft dan mag je zonder vaarbewijs met een aardig scheepje legaal het water op - dat terwijl een gebrekkig motorvermogen wel weer extra stuurmanskunst vergt).
Marc
Ik ken een NL-natuurbeschermingsorganisatie waar men zich ook met een "voetbaltoetertje" behelpt. Je moet die dingen wel rechtop houden, zo weet ik als beginnend stuurman uit ervaring. (Als het motorvermogen en de "bemanning" maar beneden bepaalde grenzen blijft dan mag je zonder vaarbewijs met een aardig scheepje legaal het water op - dat terwijl een gebrekkig motorvermogen wel weer extra stuurmanskunst vergt).
Marc