Ben druk bezig in de achtertuin en moest wat vulzand hebben. het grondwerkbedrijf had alleen nog maar een grote tandem-asser van 4 meter staan. had ik maar m'n E-rijbewijs, dan kon ik vaker en onbezorgd een dergelijke kar aankoppelen. (die kuub zand was wel zo gelost..)
<table style="width:auto;"><tr><td><a href="[picasaweb.google.com] src="[lh6.ggpht.com]; /></a></td></tr><tr><td style="font-family:arial,sans-serif; font-size:11px; text-align:right">Van <a href="[picasaweb.google.com] foto's</a></td></tr></table>
gr, CamperChris
www.opwielen.nl
mooie combinatie (had ik maar m'n E)
-
Erik One-ten+LW
Re: mooie combinatie (had ik maar m'n E)
Aha, een zandbak aan het maken.. Misschien komen we binnenkort eens spelen dan
Morgen vlieg ik naar huis, dus wie weet..
Groetjes, nu nog uit Tunis.
Erik
Groetjes, nu nog uit Tunis.
Erik
-
Apke
Een E-rijbewijs is inderdaad wel erg fijn (1,5 jaar geleden gahaald). Erg moeilijk is het niet en ook als totaalpakket vallen de kosten wel mee.
Apke
www.larrie.nl
Apke
www.larrie.nl
-
Sjoerd
Chris,
Je hebt een voordeel, snel aanhouden zullen ze je niet met een 110 voor zo'n kar. Als het er goed uitziet van een afstand is oom agent nooit zo snel met aanhouden.
Leuk voorbeeld, ik had een ongeremde aanhanger met een 1600kg as. Deze wagen ging vrolijk 1,5 tot 2 kuub hout op. De spatbordjes iets te hoog gemonteerd. Ook al woog de kar tussen de 1,5 en 2 ton zag je dat er niet aan af en ben er nog nooit mee aangehouden. Omdat ik het toch iets te spannend vond heb ik de kar verkocht en nu op zoek naar een verlaagde plateau. Als je alles netjes verzorgt dan gaat het vaak goed. Er moet alleen niets gebeuren........ Daarom ben ik nu voor mij E bezig.
Sjoerd
Je hebt een voordeel, snel aanhouden zullen ze je niet met een 110 voor zo'n kar. Als het er goed uitziet van een afstand is oom agent nooit zo snel met aanhouden.
Leuk voorbeeld, ik had een ongeremde aanhanger met een 1600kg as. Deze wagen ging vrolijk 1,5 tot 2 kuub hout op. De spatbordjes iets te hoog gemonteerd. Ook al woog de kar tussen de 1,5 en 2 ton zag je dat er niet aan af en ben er nog nooit mee aangehouden. Omdat ik het toch iets te spannend vond heb ik de kar verkocht en nu op zoek naar een verlaagde plateau. Als je alles netjes verzorgt dan gaat het vaak goed. Er moet alleen niets gebeuren........ Daarom ben ik nu voor mij E bezig.
Sjoerd