transport vanuit uk
-
hycom
transport vanuit uk
heeft er iemand hier goede ervaringen en prijsindicaties met transporteurs om een 110 uit de uk te halen en in nederland afgeleverd te krijgen.
of zijn er prikkers die dit kunnen/willen doen voor een vergoeding
bvd voor eventuele reacties
mvg hycom
of zijn er prikkers die dit kunnen/willen doen voor een vergoeding
bvd voor eventuele reacties
mvg hycom
-
Jurriaan
Re: transport vanuit uk
Deze auto nog steeds?
[www.prikpagina.nl]
Jammer dat er geen TAX en MOT opzit, anders had ik 'm best wel voor je terug willen rijden.
Jurriaan.
[www.prikpagina.nl]
Jammer dat er geen TAX en MOT opzit, anders had ik 'm best wel voor je terug willen rijden.
Jurriaan.
-
Geert
Wanneer je op ebay.co.uk zoekt naar "car delivery transport services" dan vind je meerdere transporteurs.
Dan neem je ereen die in de buurt van je "vanaf" adres werkt tot aan Dover.
Richtprijs is 1GBP/miles.
In Dover doe je zelf rijdend de roll-on / roll-off voor de Ferry naar Duinkerke.
En dan rijdt je of trailer je verder naar huis. Of je laat dit doen.
Geert
Dan neem je ereen die in de buurt van je "vanaf" adres werkt tot aan Dover.
Richtprijs is 1GBP/miles.
In Dover doe je zelf rijdend de roll-on / roll-off voor de Ferry naar Duinkerke.
En dan rijdt je of trailer je verder naar huis. Of je laat dit doen.
Geert
-
hycom
goedenmorgen , als de wagen tax en mot had , had ik de wagen zonder meer zelf rijdend opgehaald , maar omdat mij in een vorige posting aangeraden werdt om de 110 te transporteren ipv zelf te rijden ben ik nu m,n opties aan het uitzoeken .
heb ook al wat transporteurs benaderd voor prijsopgave,s
ik wil het transport in principe in 1 dag doen en dan door de kanaaltunnel op en neer
groet hycom
heb ook al wat transporteurs benaderd voor prijsopgave,s
ik wil het transport in principe in 1 dag doen en dan door de kanaaltunnel op en neer
groet hycom
-
Paul Stroink
Ik laat wel eens wat ophalen door wolves in Wierden.
Afhankelijk van de plaats in engeland en nederland ben je denk ik tussen de 700 en 1000 euro ex BTW kwijt. Duurt een week of twee a drie.
Afhankelijk van de plaats in engeland en nederland ben je denk ik tussen de 700 en 1000 euro ex BTW kwijt. Duurt een week of twee a drie.
-
Marco
Binnen de UK heb ik een 88 LR laten vervoeren voor 1 Pond per km, tot aan de boot en vandaar door naar NL... stopt ie vervolgens in NL bel je de ANWB
Maar dat kan dus alleen als het ding rijdt. Suc6 Marco
-
EricRR
ben nu 2x heen geweest voor een auto uit engeland allebij uit omgeving londen. was voor de tunnel ongeveer 150 euro kwijt en voor de reis met diesel nog een keer 100 a 150 euro. Dit gaat over een auto met aanhanger.