Gereedschap Engelse maten
-
Antoon
Gereedschap Engelse maten
Ik wil gereedschap aanschaffen voor reparaties/onderhoud aan de Land Rover. Denk daarbij aan een doppenset en ring-steeksleutels. Wie weet welke maat sleutels je bij je dient te hebben, of welke er gebruikt worden?
-
D&G
Re: Gereedschap Engelse maten
Ik heb de complete motorwissel en opknapbeurt van de rest gered met de steeksleutelset van Budget en een doppenset metrisch/inch van 39 euro bij de Praxis
G
G
-
Richard78
Ik ben nu een body off restauratie aan het doen en tot nu toe heb ik bijna alleen maar deze gereedschapset gebruikt. en ik ben er niet voorzichtig mee.
[www.buitelaar.nl]
Richard78
[www.buitelaar.nl]
Richard78
-
Michiel 109 V8
Gewoon een standaard doppenset/ steek-ringsleutel set kopen die van 6 t/m 32 (metrisch) gaat alleen dan in het engels natuurlijk. En een metrische set heb je ook nodig aangezien er vanalles door elkaar gebruikt wordt.
Greetz,
Michiel
Greetz,
Michiel
-
Niels
Schaf en compleet setje aan van Teng Tools. Ik sleutel al een jaar of 8 met dat spul en ik vind het voor hobby perfekt. De laatste weken sleutel ik er zelfs dagelijks mee en ook dat gaat prima.
De prijs is redelijk en de kwaliteit is goed.
Een groot voordeel is dat je een los deel of een reparatiesetje voor een ratel los kunt kopen. Bij veel andere setjes heb je bij verlies of defect gewoon pech. Bovendien zit er levenslange garantie op dus bij defecten krijg je gewoon nieuw.
Groet,
Niels
De prijs is redelijk en de kwaliteit is goed.
Een groot voordeel is dat je een los deel of een reparatiesetje voor een ratel los kunt kopen. Bij veel andere setjes heb je bij verlies of defect gewoon pech. Bovendien zit er levenslange garantie op dus bij defecten krijg je gewoon nieuw.
Groet,
Niels
-
Marijn & Simba
Ik heb een habbibabbi doppendoos van 22 euro, met zowel inch als metrisch, 3/4 en 1/2 maten. en metrische sleutels van Rahsol en Hazet, en een Maxtop steeksleutelsetje van Soer. De Hazet en Rahsol heb ik al 15 jaar of zo, de rest heb ik pas gekocht toen ik mijn Laro kocht, 3 jaar geleden. Nog niets kapot gehad.
Je hoeft geen topspul te kopen, maar met een goed merk ben je wel ineens klaar. Het habbibabbie gaat sneller stuk, maar als je niet dagelijks sleutelt gaat dat heel lang goed.
Alleen voor een momentsleutel moet je even diep in de buidel, anders weet je neit of het betrouwbaar is...
Je hoeft geen topspul te kopen, maar met een goed merk ben je wel ineens klaar. Het habbibabbie gaat sneller stuk, maar als je niet dagelijks sleutelt gaat dat heel lang goed.
Alleen voor een momentsleutel moet je even diep in de buidel, anders weet je neit of het betrouwbaar is...