Zuigers

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Sjoerd O

Zuigers

Bericht door Sjoerd O »

Voor de series heb ik een nieuw setje zuigers nodig in verband met een nieuwe overmaat.

Maar nu kan ik zuigers krijgen van AE voor €80,- per stuk of imitatie van bv Allmakes4x4 voor €20,- per stuk.

Financieel gezien ga ik voor de Allmakes maar is dit verstandig.

iemand mischien ervaring met het één en ander, en hoe de kwaliteit is.
ex-fietser

Re: Zuigers

Bericht door ex-fietser »

Mahle zuigers zijn het beste. Maar duur en niet meer aan te komen. Ik heb begrepen dat de standaard landrover zuigers niet het beste zijn. Ik heb nu een ander duits merk dat net zo goed als de mahle zuigers schijnt te zijn. Ik merk er verder niets van. Het doet het gewoon. Ze kostte destijds (drie jaar terug) iets van 40/45 euro.
Of het wel of niet goed is heeft iets te maken met uitzettingcooefficienten (materiaal keuze) van de zuigers. De kans op een vastloper bij lang en intensief gebruik schijnt groter te zijn met de standaard engelse zuigers. Maar dat heb ik allemaal van horen zeggen. Ik kan gelukkig geen gebruikers ervaring geven.

Arnold.
jarne

Bericht door jarne »

Hoi,

Als je toch al geld steekt in het opboren van het blok zou ik voor kwaliteit spul gaan.
Ik kocht laatst voor mijn overmaat Mahle zuigers bij een lokaal revisie bedrijf een set zuigerveren omdat daar de standaard Landrover veren niet op pasten.
Duur grapje maar als je het vergelijkt met standaard goedkope veren dan zie je het verschil pas.

grt
ex-fietser

Bericht door ex-fietser »

Jij hebt Mahle zuigers? Wauw.

Arnold.
Rickske

Bericht door Rickske »

Waar kan je nog Mahle zuigers krijgen dan??

Rickske
Plaats reactie