Na een rondgang over de plaatstelijke variant op de Vondelparker vrijmarkt begonnen aan de conversie naar H4 Halogeen units.
De glimmende bollen lagen al een week of 3 achterin me aan te staren en de relais waren al meermalen van plaats veranderd.
Ik begon alvast aan het plaatsen van een een zekeringbox en de relais. Het bedraden etc. Debs kwam me later helpen. Roosters eraf, randjes eraf en oude lampen eruit. Hey Geer, op deze lampen staat ook H4. Nee Deb, dat zijn de nieuwe. Nee Geer, kijk maar.
Shit.
Snel alles weer terug gezet, draden op de relais en de H4 conversie was klaar.
Klusje van niks eigenlijk!
D&G
Koninginnendagklus: H4 conversie!
-
Bart van Dessel
Re: Koninginnendagklus: H4 conversie!
En vanavond kijken of er nu ook meer licht vanaf komt!! Wat is het? Een RRS TDV8??
gr bart
gr bart
-
Richard78
Je lampen passen nu dus mooi bij je stralende persoonlijkheid
Richard78
Richard78
-
Puffino
briljant...
Leuk te lezen, Gerard hoe je dit meemaakt, en ik VOEL hem gewoon.... alsof het mezelf overkomt, erg goed.
Tja, en zo maken we allemaal wel eens een blunder. Prachtig toch? Ik zag nog geen H4 setje op de prik te koop staan trouwens
Sander Lelieveld
Leuk te lezen, Gerard hoe je dit meemaakt, en ik VOEL hem gewoon.... alsof het mezelf overkomt, erg goed.
Tja, en zo maken we allemaal wel eens een blunder. Prachtig toch? Ik zag nog geen H4 setje op de prik te koop staan trouwens
Sander Lelieveld
-
D&G
Ach,
Er komt een prikkersdag aan en ik heb een kofferbak. Ik heb wel meer zaken gekocht die achteraf niet nodig waren.
Heb je het blok al verkocht?
G
Er komt een prikkersdag aan en ik heb een kofferbak. Ik heb wel meer zaken gekocht die achteraf niet nodig waren.
Heb je het blok al verkocht?
G