Afstelgereedschap 2.25D
-
Erik OneTen+LW
Afstelgereedschap 2.25D
Iemand een idee waar ik een afstel-tool voor brandstofpomp van een 2.25D kan kopen voor een schappelijke prijs?
Of is er iemand waarvan ik er één kan gebruiken (liefst in Zeeland natuurlijk). Hebben inmiddels 4 2.25's staan die graag afgesteld willen worden.
Erik
Of is er iemand waarvan ik er één kan gebruiken (liefst in Zeeland natuurlijk). Hebben inmiddels 4 2.25's staan die graag afgesteld willen worden.
Erik
-
Erik OneTen+LW
Re: Afstelgereedschap 2.25D
In ieder geval bedankt voor het aanbod, hou het in gedachte. Als we zover zijn en ze staan alle 4 naast elkaar is het misschien wel de moeite waard.
Erik
Erik
-
Martin88LW
Hoi Erik,
Die van mij mag je ook lenen, Hardinxveld.
Groeten,
Martin
Die van mij mag je ook lenen, Hardinxveld.
Groeten,
Martin
-
stijn
Je bent me net voor Erik. Ik wilde vandaag ook een posting plaatsen waar ik het afstel gereedschap kan kopen en anders lenen.
Eigenlijk zou ik er graag zelf eentje hebben. Ik weet dat er hier mensen zijn die deze zelf gemaakt hebben. Alleen aan het asje van de pomp is niet zo makkelijk te komen.
Dus bij deze sluit ik me aan bij de vraag van Erik.
Groeten,
Stijn
Eigenlijk zou ik er graag zelf eentje hebben. Ik weet dat er hier mensen zijn die deze zelf gemaakt hebben. Alleen aan het asje van de pomp is niet zo makkelijk te komen.
Dus bij deze sluit ik me aan bij de vraag van Erik.
Groeten,
Stijn
-
ron mulder
Ik heb een afstelsleutel voor een 2.25 diesel liggen, kun je wel gebruiken. Geersdijk ....
Ron
Ron
-
Erik OneTen+LW
Kijk, da's in de buurt! Bedankt.
Als ik zover ben neem ik graag je aanbod aan.
mvg
Erik
Vlissingen
Als ik zover ben neem ik graag je aanbod aan.
mvg
Erik
Vlissingen
-
Martin88LW
Hoi Stijn,
Dan geldt voor jou hetzelfde aanbod, en volgens mij is dat voor jou een bekende sleutel
Ik hoor het wel.
Groeten,
Martin
Dan geldt voor jou hetzelfde aanbod, en volgens mij is dat voor jou een bekende sleutel
Ik hoor het wel.
Groeten,
Martin
-
Tallguy
Erik, volgens mij heb ik er nog één liggen, nieuw in doos, mag je hebben voor . . . niets.
Ik neem hem wel een keertje mee als ik denk da'k je tegen ga komen (Bertrix misschien?) of als we een keertje komen aanwaaien daar in het verre zuiden.
Gert-Jan.
Ik neem hem wel een keertje mee als ik denk da'k je tegen ga komen (Bertrix misschien?) of als we een keertje komen aanwaaien daar in het verre zuiden.
Gert-Jan.
-
Erik OneTen+LW
Nou, als je eens zou willen kijken..Héél graag!
Ik wil hem dan graag van je overnemen. Bertrix wordt hem niet, maar wellicht ergens anders.
Erik
Ik wil hem dan graag van je overnemen. Bertrix wordt hem niet, maar wellicht ergens anders.
Erik
-
stijn
Dat klopt Martin, een bekende goede sleutel.
Misschien dat er nog zo iemand komt als Gert-Jan en kan ik er eentje overnemen.
Anders zou ik hem graag nog eens van je lenen.
Je hoort nog van me.
Groeten,
Stijn Schraven
Misschien dat er nog zo iemand komt als Gert-Jan en kan ik er eentje overnemen.
Anders zou ik hem graag nog eens van je lenen.
Je hoort nog van me.
Groeten,
Stijn Schraven
-
paulus
de postbode meeting?.................................
mooie foto,s erik, je garmin toch maar weer op z,n oude plek gezet zie ik.
hebben jullie in die hut/grot geslapen? staan die er veel daar?
gr Paul
mooie foto,s erik, je garmin toch maar weer op z,n oude plek gezet zie ik.
hebben jullie in die hut/grot geslapen? staan die er veel daar?
gr Paul
-
Erik OneTen+LW
Nee Paul, we hebben gewoon in de 110 geslapen. Die hut stond op een camping die eigenlijk nog dicht was, maar we mochten er gebruik van maken.
Was een fijn plekje, konden lekker beetje warm stoken en we hebben er prima gekookt. Aan de Noors/Zweedse grens zie je ze wel meer in het openbaar op een parking bijvoorbeeld. Vaak compleet met kacheltje,stookplaats,bbq rooster..
Ja de GPS stond daar best, dus weer teruggezet. Nog steeds erg blij met dash, de speakers voldoen ook prima. Bij 100 p/u de iPod eraan en knallen
Erik
Was een fijn plekje, konden lekker beetje warm stoken en we hebben er prima gekookt. Aan de Noors/Zweedse grens zie je ze wel meer in het openbaar op een parking bijvoorbeeld. Vaak compleet met kacheltje,stookplaats,bbq rooster..
Ja de GPS stond daar best, dus weer teruggezet. Nog steeds erg blij met dash, de speakers voldoen ook prima. Bij 100 p/u de iPod eraan en knallen
Erik