Goede morgen
Ik wil graag mijn intercooler flushen. Weet iemand welk middel ik hier het best voor kan gebruiken?
Groeten,
Hylke
Intercooler flush
-
Benno van Ham
Re: Intercooler flush
Iets wat diesel en vet oplost. Ik heb zelf gewoon koud-ontvetter gebruikt. Halfvol doen. Afdoppen gaten, lekker schudden, half uurtje rusten, lekker schudden, omkeren etc. Naderhand een keer goed uitspoelen met water en laten drogen in de zon of op de kachel. Als je goed nagespoeld hebt met water zou je nog kunnen overwegen de fohn erin te duwen om sneller te drogen.
groet,
Benno
groet,
Benno
-
Jeroenm
Hallo Hylke,
Wasbenzine kan je ook gebruiken, goed naspoelen met lauw-warm water en goed laten drogen. In met fohn gaat dat ook goed. Reinig ook meteen de slangen ed die van en naar je turbo gaan. Alles is toch los.
Groet,
Jeroenm
Wasbenzine kan je ook gebruiken, goed naspoelen met lauw-warm water en goed laten drogen. In met fohn gaat dat ook goed. Reinig ook meteen de slangen ed die van en naar je turbo gaan. Alles is toch los.
Groet,
Jeroenm
-
hwg90
Bedankt voor de input. Ik had ergens gelezen dat het spul van Landrover erg kostbaar is. Een goeie ontvetter en goed naspoelen is eigenlijk is belangrijkste.
Groeten,
Hylke
Groeten,
Hylke