Dag prikkers,
Een beetje een vreemde vraag: wie heeft er voor mij een dashboard te leen?
Ik ben al een tijdje bezig met het opnieuw opbouwen van mijn Defender 130 met BMW motor. Binnenkort kan ik eindelijk naar de RDW om hem op kenteken te zetten. In overleg met de RDW heb ik de auto zo ver opgebouwd dat hij voor typegoedkeuring en kentekenaanvraag in orde is (chassis, montage carrosserie, montage motor, aandrijflijn, uitlaat, verlichting), maar alle 'cosmetische' zaken zijn niet gemonteerd (deurvangers, greepjes, ramen, bekleding, kachel, dashboard). De reden hiervan is dat de auto nog weer helemaal uit elkaar gaat om alles te laten galvaniseren en spuiten. Wanneer de auto definitief in elkaar gaat wil ik een custom dashboard plaatsen (naar goed voorbeeld van Bowy). Het oude dashboard heb ik samen met het schutbord weggegooid, dash was half verbrand en schutbord helemaal verroest. Voor de keuring moeten alle delen echter wel aanwezig zijn (ivm weging).
Ik zoek een LHD oud type dashboard. Hij hoeft niet helemaal compleet te zijn, als alle grote delen er maar zijn. Een tellerbak heb ik zelf nog wel liggen.
Ik woon in de omgeving van Deventer/Apeldoorn.
Alvast bedankt!
Groetjes Bas
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/08/2014 21:14 door Nijhuis.
Dashboard lenen
Re: Dashboard lenen
Heb hem niet, kan je niet een willekeurig dash van de sloop achterin gooien. Voor het zelfde geld bouw jij een mooi dadhbord van bkjvoorbeeld een Seat inca in je mooie landrover. Je zou hem enkel achterin meenemen dacht ik
Misschien kan dat wel, maar misschien ook niet. Ik heb alles netjes besproken met de mannen van de RDW en wil de boel niet besodemieteren. Door de behulpzaamheid van de RDW wordt me een hele berg werk bespaard, dus ik wil gewoon netjes aan de afspraken voldoen.
Eventueel zou een RHD dashboard nog kunnen, zolang het maar een Defender dash is.
Eventueel zou een RHD dashboard nog kunnen, zolang het maar een Defender dash is.
Nog 1x een schopje...
Ik ben overigens best bereid er voor te betalen hoor, ook wil ik het dash wel van je overnemen als dat nodig is.
Ik ben overigens best bereid er voor te betalen hoor, ook wil ik het dash wel van je overnemen als dat nodig is.