Nieuwe oldtimer regeling goedgekeurd door 2e kamer.........

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Aart

Nieuwe oldtimer regeling goedgekeurd door 2e kamer.........

Bericht door Aart »

Laatste nieuws:

[www.telegraaf.nl]

Klote
WillemJ

Re: Nieuwe oldtimer regeling goedgekeurd door 2e kamer.........

Bericht door WillemJ »

Beste Aart,

We weten het nu allemaal wel hè.....Gewoon maar weer over leuke Land Rover gerelateerde zaken gaan ouwehoeren? Wel zo gezellig....

Was getekend,
Willem (ook iemand die naar alle waarschijnlijkheid ook een kleine Eur 2000,- mag gaan betalen....)
Aart

Bericht door Aart »

Dacht, het allerlaatste nieuws vers van de pers, ombouwen kan beginnen voor sommigen.
Ben leert elke dag van zijn Laro's

Bericht door Ben leert elke dag van zijn Laro's »

Ach, er is al genoeg over gezegd, gewoon de volgende keer niet meer op dit soort partijen stemmen.
Michel WaZ

Bericht door Michel WaZ »

Volgens mij mogen we hier gewoon melden wat we willen zolang het netjes blijft, toch. Als Aart dit belangrijk vindt heeft hij hier recht toe, net zoals jullie je mening hier ventileren.
Dat het geen positief nieuws is weten we wel, maar er blijven mensen nieuwsgierig naar alle info omtrent deze legale geldklopperij die door de Haagse kliek in werking is gezet.
We zitten allemaal met vragen die we graag beantwoord willen krijgen en de media is 1 van de manieren waar antwoorden vinden.

Mvgr Michel WaZ

RRC '86 V8

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/11/2013 22:43 door Michel WaZ.
Marc vd K

Bericht door Marc vd K »

Vind ik ook Michel, het is zeker laro gerelateerd!
forbert 90-200Tdi

Bericht door forbert 90-200Tdi »

Maar Aart, de strijd is nog niet helegaar gestreden. De 1e kamer moet ook nog, wie weet, kleine kans, maar wie weet.....
Rudolff

Bericht door Rudolff »

Zeker laro gerelateerd, voor mij houdt het laro avontuur op waarschijnlijk, 9 jaar schorsen is toch ook niks en geld voor het volle pond wordt me te gortig voor een auto die 1000km per jaar rijdt. Ja een 109 diesel dus...wanneer zou de regeleing echt ingaan? Kan ik de winter nog door? Of wordt het echt per 1januari? Dat gaan ze niet meer redden denk ik.
Crazy-G

Bericht door Crazy-G »

Oh ja hoor, als het echt door gaat lukt ze dat prima, gaat dan met terugwerkende kracht, kun je in Maart € 600,00 aftikken, zo werkt dat.

Maar eerst de Eerste Kamer maar even afwachten, daar zouden de echte intelligente mannen en vrouwen horen te zitten die al dit soort kansloze en onbehoorlijke ideeën afschieten.

(een nog immer hoopvolle) Gert-Jan.
G-men (Gargamel)

Bericht door G-men (Gargamel) »

Ik hoop dat je gelijk hebt met dat kansloze.....
Michel WaZ

De eerste kamer kan geen onderdelen uit het begrotingsplan laten vallen................alleen de gehele begroting en ik ben bang dat dat hem niet gaat worden, want dan wordt de gehele regering naar huis gestuurd.
Aangezien er momenteel een raar mannetje met zijn partij de grootste is in de huidige pol,s kiest de 1e kamer wel eieren voor zijn geld.

RRC '86 V8
Paul Voortman

Bericht door Paul Voortman »

Dat klopt volgens mij niet Michel.

Citaat:

Echt spannend kan het nog wel worden als het dit najaar in de Eerste Kamer op stemmen aankomt. Iedere begroting moet daar een fiat krijgen van de meerderheid wil het kabinet er volgend jaar mee aan de slag kunnen. In de Senaat heeft de coalitie van VVD en PvdA slechts 30 van de 75 zetels. Zonder steun van andere partijen stuiten de begrotingen daar op de oppositie.

Anders zou Wouter van Emden met een zinloze actie bezig zijn.

Grt paul
G-men (Gargamel)

Bericht door G-men (Gargamel) »

De eerste kamer is niet bedoeld om voorstellen weg te stemmen of te accepteren uit politieke overwegingen. Daar is de tweede kamer voor.
Eerste kamer is er er om te zorgen dat de voorstellen (grond)wettelijk en juridisch in orde zijn. Het is geen kamer waar voorstellen zomaar gewijzigd worden.
Het oldtimerverhaal is een onderdeel van het belastingplan 2014 en hierover hebben PvdA en VVD overeenstemming bereikt met twee oppositiepartijen. Voor het geheel is dus een meerderheid in de eerste kamer.
Enige kans die je hebt is daar aan te tonen dat de voorstellen onjuist zijn op grond van zaken als discriminatie, gebaseerd op onjuiiste informatie of dat ze ongrondwettelijk/onuitvoerbaar zijn.

Dat zijn ook de punten waar Wouter van aangeeft dat ze mee bezig zijn. Het blijft afwachten; maar persoonlijk denk ik dat het hele verhaal idd gewoon doorgaat.
Michel WaZ

Je vergeet dat er een paar oppositie partijen de zijde heeft gekozen van dit kabinet...........D66, ChristenUnie en nog een cristelijke partij.....er is dus nu ook een meerderheid in de 1e kamer...........sorry Paul ik wil het ook graag anders en ik zie het ook als discriminatie en het onrechtvaardig luchtje is sterk aanwezig

RRC '86 V8
Crazy-G

Bericht door Crazy-G »

Hi Gargamel,

wat ik met "kansloos" bedoel is dat het een exercitie is waarvan al meerdere malen, ook door gerenommeerde instanties, is berekend dat het de doelstellingen NIET zal halen, derhalve dus op dat gebied op voorhand al kansloos, zoals ook het Noord/Zuid project in Amsterdam een kansloze exercitie was of de HSL of . . . . . . of . . . . . . en ga zo maar even door.

Wat niet kansloos is, is dat het er alle schijn van heeft dat het gewoon doorgaat potverdepotver.

Dat het er uit ziet dat het onzalige plan van Fransje Weekdier het toch gaat halen doet mij dan ook veel verdriet, mede omdat hij soort van fiat heeft gekregen vanuit de vermaledijde scherts alliantie die ons "recht" op een MRB vrije auto hebben verkwanseld en de overige politieke partijen dus geen moeite meer lijken te nemen om er eens dieper over na te denken en voor het gemak maar gewoon voor stemmen.

Nou weet ik ook wel dat er in het grotere plaatje belangrijker zaken te regelen zijn in ons landje, maar ik zit momenteel wel heel erg in de hoek waar de klappen vallen.

Inmiddels een jaar in de WW (met weinig uitzicht op werk) is al geen vetpot, straks MRB moeten betalen en hoppa weer €200 armer elke maand, APK op caravan incluis (onzinnige) reparaties, APK op motorfiets zelfde verhaal . . . . . . .

Maar goed, da's een heel ander verhaal, we hebben nog steeds een beetje hoop, snik,

Gert-Jan.
Plaats reactie