Oldtimer vrijstelling 1985 diesel
Oldtimer vrijstelling 1985 diesel
Net 2 blauwe opengemaakt die gisteren bij de post lagen. En wat schetst mijn verbazing, mijn 2 oldtimers 1985 op diesel zijn vanaf 15 november 2013 wegenbelastingvrij : Kan hier niet scannen dus citeer de brief even :
Uit de gegevens van het kenteken register maak ik op dat bovengenoemd motorrijtuig met ingang van 15 November 2013 in aanmerking komt voor vrijstelling motorrijtuigenbelasting. als het voertuig op 31 december 2011 25 jaar of ouder was, is een volledige vrijstelling van toepassing. als het motorrijtuig een datum eerste toelating van na 31 december 1986 heeft, geldt de vrijstelling niet voor een eventuele verschuldigde brandstof toeslag. Dit bedrag moet u op de gebruikelijke wijze betalen.
Brandstof toeslag is verschuldigd voor personen auto's met als brandstof diesel, aardgas en lpg. Dit geld ook voor bestelauto's van particulieren.
Getekend 4 December 2013, moet het volgens mij nog worden.
Heb ik ergens wat gemist ????????
Uit de gegevens van het kenteken register maak ik op dat bovengenoemd motorrijtuig met ingang van 15 November 2013 in aanmerking komt voor vrijstelling motorrijtuigenbelasting. als het voertuig op 31 december 2011 25 jaar of ouder was, is een volledige vrijstelling van toepassing. als het motorrijtuig een datum eerste toelating van na 31 december 1986 heeft, geldt de vrijstelling niet voor een eventuele verschuldigde brandstof toeslag. Dit bedrag moet u op de gebruikelijke wijze betalen.
Brandstof toeslag is verschuldigd voor personen auto's met als brandstof diesel, aardgas en lpg. Dit geld ook voor bestelauto's van particulieren.
Getekend 4 December 2013, moet het volgens mij nog worden.
Heb ik ergens wat gemist ????????
Re: Oldtimer vrijstelling 1985 diesel
Yep, eer zijn er meer die deze standaard brief ontvangen. Niet leuk want het schept hoop en is erg verwarrend!
RRC '86 V8
RRC '86 V8
Klopt allemaal, vond het raar omdat ik voor beide wagens deze brief al had gehad na het op naam zetten kentekenbewijs.
Ja, er wordt wat papier verklooid. en dan nog wel in een blauwe enveloppe. ik wacht rustig af. gr. Juppe.
Hoi Kees,
Even een kopie naar vrijstelling oldtimer.nl sturen. Misschien kunnen ze er iets mee.
groeten Marcel
Even een kopie naar vrijstelling oldtimer.nl sturen. Misschien kunnen ze er iets mee.
groeten Marcel
Beste Kees,
De computers spugen gewoon de brieven uit. Na 17 december 2013 (1e Kamer) wordt de administratie aangepast. De dagtekening van 4 dec. 2013 is de normale procedure. Het Rijk neemt bij de dagtekening n aantal dagen respijt op, ivm eventuele te late postbezorging.
Het spijt me maar op korte termijn krijg je de retificatie.
groet,
Peter & Linda
De computers spugen gewoon de brieven uit. Na 17 december 2013 (1e Kamer) wordt de administratie aangepast. De dagtekening van 4 dec. 2013 is de normale procedure. Het Rijk neemt bij de dagtekening n aantal dagen respijt op, ivm eventuele te late postbezorging.
Het spijt me maar op korte termijn krijg je de retificatie.
groet,
Peter & Linda