Defender 90 X-tech
Defender 90 X-tech
Los van het feit over de kosten...............is een Defender 90 Xtech wel handig?
Gezinssituatie
man/vrouw 1 kind 2 honden maatje Leon Berger die met regelmaat het bos in willen. Daarnaast de boodschappen. Hebben in Belgie een mooie 90 zien staan met stoelen achterin. Rijden nu een Nixan Patrol maar daar zit inmiddels 335000 op de teller dus dat wordt wat minder allemaal.
gaat dat allemaal passen???
Gezinssituatie
man/vrouw 1 kind 2 honden maatje Leon Berger die met regelmaat het bos in willen. Daarnaast de boodschappen. Hebben in Belgie een mooie 90 zien staan met stoelen achterin. Rijden nu een Nixan Patrol maar daar zit inmiddels 335000 op de teller dus dat wordt wat minder allemaal.
gaat dat allemaal passen???
Re: Defender 90 X-tech
2 mensen voorin, naar mijn mening ruim
je hebt de optie voor 2 forward facing stoelen achter of 2 inward facing stoelen.
Als je de inward facing optie pak gaat het wel passen en als je 1 forward facing pakt ook...
je hebt de optie voor 2 forward facing stoelen achter of 2 inward facing stoelen.
Als je de inward facing optie pak gaat het wel passen en als je 1 forward facing pakt ook...
Re: Defender 90 X-tech
Gaat niet passen... Heb zelf een def90 en een def110. De 90 is mijn favoriet, maar niet erg ruim. De 110 is wat dat betreft wat beter geschikt, maar ook geen ruimtewonder. Achterbank is best krap.
Re: Defender 90 X-tech
Heb dezelfde situatie, vrouw kind en twee honden (Rotje en Labje)
Achterin 2 inward facing seats en het gaat prima. Echter weinig bergruimte in de auto voor de vakantie...
G
Achterin 2 inward facing seats en het gaat prima. Echter weinig bergruimte in de auto voor de vakantie...
G
Re: Defender 90 X-tech
't Past vast wel als je maar wilt, d'r gaan als je langs bankjes hebt ook 7 mensen in een 90.
Ik zou eens goed kijken, passen en meten en proefrijden.
Ik heb een 110 en ben dus bevooroordeeld.
Een 90 is nl gewoon nogal kort, niet alleen van binnen maar ook qua wielbasis.
Kort betekent onrustig: hobbels komen steviger door en koersvastheid is minder.
Een 90 is iets makkelijker manoeuvreren, een 110 past echter ook op een normale parkeerplek.
Marc
Ik zou eens goed kijken, passen en meten en proefrijden.
Ik heb een 110 en ben dus bevooroordeeld.
Een 90 is nl gewoon nogal kort, niet alleen van binnen maar ook qua wielbasis.
Kort betekent onrustig: hobbels komen steviger door en koersvastheid is minder.
Een 90 is iets makkelijker manoeuvreren, een 110 past echter ook op een normale parkeerplek.
Marc
Re: Defender 90 X-tech
Ik heb een 90 xtech gehad .... totdat de kinderen kwamen.
Een 90 met stoelen achterin is geweldig maar met hond en kind (eren) en je wilt nog een keer weg (of op vakantie) of iets doen heb je gewoon te weinig ruimte naar mijn idee.
Als ik de kans had om iets anders aan te schaffen zou ik gelijk voor een 110 gaan.
Groet
Marc (andere dan my words )
Een 90 met stoelen achterin is geweldig maar met hond en kind (eren) en je wilt nog een keer weg (of op vakantie) of iets doen heb je gewoon te weinig ruimte naar mijn idee.
Als ik de kans had om iets anders aan te schaffen zou ik gelijk voor een 110 gaan.
Groet
Marc (andere dan my words )
Re: Defender 90 X-tech
swb88in@hotmail.com Schreef:
-------------------------------------------------------
> kijk eens voor een 130, ideaal voor jou situatie
>
>
Tja, je kan het ook overdrijven. Eigenlijk is het zelfs geen overdrijving maar gewoon ontspoort.
Ik zie geen enkel aanknopings-punt (behalve als je de hond in zijn eigen laadbak wilt vervoeren).
Marc
-------------------------------------------------------
> kijk eens voor een 130, ideaal voor jou situatie
>
>

Tja, je kan het ook overdrijven. Eigenlijk is het zelfs geen overdrijving maar gewoon ontspoort.
Ik zie geen enkel aanknopings-punt (behalve als je de hond in zijn eigen laadbak wilt vervoeren).
Marc
Re: Defender 90 X-tech
Waarom zou ik de hond(en) in de laadbak willen stoppen?? Back to reality. Gezinsuitbreiding krijgen we zeker niet meer dus achter is een (1) kind. De auto heeft twee gewoon naar voren staande stoelen en geen bankjes..... En qua vakantiespullen............ Achter de Patrol hangt nu ook een caravan
Maar ook hier dus 2 kampen, zou de garage het erg vinden als ik een dagje ga proefrijden met de family, en de boodschappen er mee doe
Maar ook hier dus 2 kampen, zou de garage het erg vinden als ik een dagje ga proefrijden met de family, en de boodschappen er mee doe
Re: Defender 90 X-tech
Tja wat de garage vindt weet ik ook niet.
Rijdt in een 90 en in een 110een stukje hobbelige weg met dezelfde snelheid (en liefst zelfde banden), dan weet je wat ik bedoel.
Ik wil niemand tegen de schenen schoppen maar een 90 wordt ook wel eens een "hobbelkoffer" genoemd, toch zijn er hele volksstammen die zeer tevreden zijn met een 90, dus ... het is aan jou de keuze.
(Overigens ... een 130 is werkelijk nog weer comfortabeler door zijn langere wielbasis, daarvoor in ruil krijg je dan wel een draaicirkel van een olietanker.)
Marc
Rijdt in een 90 en in een 110een stukje hobbelige weg met dezelfde snelheid (en liefst zelfde banden), dan weet je wat ik bedoel.
Ik wil niemand tegen de schenen schoppen maar een 90 wordt ook wel eens een "hobbelkoffer" genoemd, toch zijn er hele volksstammen die zeer tevreden zijn met een 90, dus ... het is aan jou de keuze.
(Overigens ... een 130 is werkelijk nog weer comfortabeler door zijn langere wielbasis, daarvoor in ruil krijg je dan wel een draaicirkel van een olietanker.)
Marc
Re: Defender 90 X-tech
Praat ik over een 88'' LW. Heerlijke auto, ben er verguld mee. Ja juppe jouw kunnen wij soms niet volgen, die wagen van jou heeft; 0,0 comfort.
Re: Defender 90 X-tech
Marc is weloverwogen en welbespraakt.
'n 90 is veels te klein, 'n 130 belachelijk groot, je ziet je ees niet op 't eind van je bak.
Ik heb zo'n hobbelkoffer.
Wouldn't trade it for the world.
Ga gewoon rijuh.
Forbert, vrouw, twee zoons en grote hond en ouwe Constructam
'n 90 is veels te klein, 'n 130 belachelijk groot, je ziet je ees niet op 't eind van je bak.
Ik heb zo'n hobbelkoffer.
Wouldn't trade it for the world.
Ga gewoon rijuh.
Forbert, vrouw, twee zoons en grote hond en ouwe Constructam
Re: Defender 90 X-tech
Ze zijn in ieder geval allemaal even gestroomlijnd (de voorruit staat een ietsje schuin achterover ook die van onze LW Juppe)
Geert
Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('9523f89cdffa841af9677b583914d7e1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16887992, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Geert
Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('9523f89cdffa841af9677b583914d7e1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16887992, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: Defender 90 X-tech
Werkelijk het enige voordeel van een 90 is de lagere mrb...
Verder alleen toegevoegde waarde als wedstrijd auto.
Het verschil tussen een 110 en een 130 is minimaal, ook qua draaicirkel..
Het grote voordeel van een 130 is toch wel de lagere kosten wanneer je 'm zakelijk kunt rijden en toch 4 a 5 personen kunt vervoeren.
Maar als je zakelijk kunt rijden zijn er veel meer opties mogelijk waardoor je voordelig een 110 op geel kenteken kunt rijden
Pas op met een proefrit met een auto met groene kenteken platen, daarmee mag je uitsluitend een proefrit maken.
Dus zeker geen boodschappen doen.
Oscar
In dienst : Series One 80", Series III 88", One Ten Tithonus, 110 td5 sw, 110 td4 (schade - 3.2 test set-up)
Uit dienst: One Ten V8 ex-mod, 110 td5 sw, FL1 td4 sw, FL2 TD4 hse aut.
www.verroen.org
www.tithonus.org
www.blrc.nl
Verder alleen toegevoegde waarde als wedstrijd auto.
Het verschil tussen een 110 en een 130 is minimaal, ook qua draaicirkel..
Het grote voordeel van een 130 is toch wel de lagere kosten wanneer je 'm zakelijk kunt rijden en toch 4 a 5 personen kunt vervoeren.
Maar als je zakelijk kunt rijden zijn er veel meer opties mogelijk waardoor je voordelig een 110 op geel kenteken kunt rijden
Pas op met een proefrit met een auto met groene kenteken platen, daarmee mag je uitsluitend een proefrit maken.
Dus zeker geen boodschappen doen.
Oscar
In dienst : Series One 80", Series III 88", One Ten Tithonus, 110 td5 sw, 110 td4 (schade - 3.2 test set-up)
Uit dienst: One Ten V8 ex-mod, 110 td5 sw, FL1 td4 sw, FL2 TD4 hse aut.
www.verroen.org
www.tithonus.org
www.blrc.nl
Re: Defender 90 X-tech
Wij hebben thuis een 90, een 110 en een 130.
De 90 is leuk voor in de stad en kwa ruimte valt ie ook best mee ben er een keer met 7 man mee naar eind hoven gereden en dat was nog te doen. Je merkt wel dat een 90 een stuk meer hobbelt tov een 130.
De 110 is eigenlijk ideaal want hij hobelt minder de draai cirkel valt nog enigzins mee.
De 130 rijd het aller lekerst dat is net een vrachtwagen en als je een maal een beetje gewend bent aan de draaicirkel valt dat ook wel mee, verder heb een in mijn ogen zeer grote laadbak bij een 130.
Groeten,Sytse
De 90 is leuk voor in de stad en kwa ruimte valt ie ook best mee ben er een keer met 7 man mee naar eind hoven gereden en dat was nog te doen. Je merkt wel dat een 90 een stuk meer hobbelt tov een 130.
De 110 is eigenlijk ideaal want hij hobelt minder de draai cirkel valt nog enigzins mee.
De 130 rijd het aller lekerst dat is net een vrachtwagen en als je een maal een beetje gewend bent aan de draaicirkel valt dat ook wel mee, verder heb een in mijn ogen zeer grote laadbak bij een 130.
Groeten,Sytse
Re: Defender 90 X-tech
Ik zou gewoon een heerlijke, ruime en betaalbare Discovery TD5 kopen Die overtreft de 90 op alle gebieden ruimschoots, alleen ziet ie er niet uit als een 90....tja...
Gr, Bart
Gr, Bart
Re: Defender 90 X-tech
Fijn bedankt, dacht t even allemaal helder te hebben kom jij weer met een discovery.
Re: Defender 90 X-tech
Hallo Frank,
aub laat je niet gek maken door verschillende meningen. Maar volg je hart oftewel je gevoel.
Wij hebben eerst getwijfeld over een defender, mensen zeiden tegen ons niet doen als je rugproblemen hebt.
Een range rover gekocht uit 1976 reed geweldig geen rugklachten super, maar te weinig ruimte.
Na twee jaar toch de knoop doorgehakt en voor een defender gegaan. Het bleef kriebelen. Toen de vraag een 90 of 110.
De range rover met dikke verlies verkocht liepen tegen een 110 aan. En we hebben geen dag spijt gehad.
Je hebt veel ruimte voor honden, dan heb je de achterbank nog ook ruimte genoeg.
Ik sta veel op fairs en wat een ruimte heb je dan. We zijn elke dag blij dat we deze auto hebben.
Ik vertel dit omdat je naar je eigen gevoel moet luisteren. Je kan een mening meenemen, maar het word jullie auto.
Ik ben erg benieuwd wat voor defender jullie gaan nemen. Succes met het zoeken.
Groeten van Aafke
Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('a1d24b065a1ff27897725e7bc2439483', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16888583, 600, 600, 'Loading image ...', false);
aub laat je niet gek maken door verschillende meningen. Maar volg je hart oftewel je gevoel.
Wij hebben eerst getwijfeld over een defender, mensen zeiden tegen ons niet doen als je rugproblemen hebt.
Een range rover gekocht uit 1976 reed geweldig geen rugklachten super, maar te weinig ruimte.
Na twee jaar toch de knoop doorgehakt en voor een defender gegaan. Het bleef kriebelen. Toen de vraag een 90 of 110.
De range rover met dikke verlies verkocht liepen tegen een 110 aan. En we hebben geen dag spijt gehad.
Je hebt veel ruimte voor honden, dan heb je de achterbank nog ook ruimte genoeg.
Ik sta veel op fairs en wat een ruimte heb je dan. We zijn elke dag blij dat we deze auto hebben.
Ik vertel dit omdat je naar je eigen gevoel moet luisteren. Je kan een mening meenemen, maar het word jullie auto.
Ik ben erg benieuwd wat voor defender jullie gaan nemen. Succes met het zoeken.
Groeten van Aafke
Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('a1d24b065a1ff27897725e7bc2439483', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16888583, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: Defender 90 X-tech
Hear hear!!!
Gewoon onbevooroordeeld alles perberuh, Frank.
Hier ook eerder 'n Range en 'n Disco 1 gehad, wel beide V-8.
Nu heel blij met de 90-Tdi.
In het terrein is de 90 i.m.h.o. de beste.
En de looks van de lekkere botte Defender doen bij mij 'n hoop.
Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat als de als we besluiten de Subaru van m'n meissie weg te doen de 90 toch het veld gaat ruimen voor 'n 110, maar dan alleen echt voor de ruimte.
Succes met besluiten, ouwe Patrollert.
Gewoon onbevooroordeeld alles perberuh, Frank.
Hier ook eerder 'n Range en 'n Disco 1 gehad, wel beide V-8.
Nu heel blij met de 90-Tdi.
In het terrein is de 90 i.m.h.o. de beste.
En de looks van de lekkere botte Defender doen bij mij 'n hoop.
Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat als de als we besluiten de Subaru van m'n meissie weg te doen de 90 toch het veld gaat ruimen voor 'n 110, maar dan alleen echt voor de ruimte.
Succes met besluiten, ouwe Patrollert.
Re: Defender 90 X-tech
Tsja, dan nog maar 1
Ik heb nu alweer mijn 3de patrol lwb met een zee van ruimte , lekker lang/breed/comfortabel en mag 3500kg trekken en weegt ca 2650kg . Maar heb ook een Discovery 300tdi van '99, rijdt ook prima, automaat mag 3500kg trekken en weegt stukje minder dus goedkoper in de mrb en verbruik .
Ik ging niet voor het model bushokje maar nam ook een comfortabele Disco TD5
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/12/2013 12:12 door Gert.
Ik heb nu alweer mijn 3de patrol lwb met een zee van ruimte , lekker lang/breed/comfortabel en mag 3500kg trekken en weegt ca 2650kg . Maar heb ook een Discovery 300tdi van '99, rijdt ook prima, automaat mag 3500kg trekken en weegt stukje minder dus goedkoper in de mrb en verbruik .
Ik ging niet voor het model bushokje maar nam ook een comfortabele Disco TD5
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/12/2013 12:12 door Gert.
Re: Defender 90 X-tech
Om nog even bij Aafke aan te haken.
Een collega met rugklachten rijdt graag met mij mee in de tamelijk standaard 110. De actieve recht-oppe zit doet hem alleen maar goed. Zelf heeft hij een "luxe-wagen" en als het niet goed gaat met z'n rug heeft ie echt niks aan die "luxe" want de "luxe" zachtheid is dan een slechte heelmeester.
Het is waar dat een 90 wendbaarder is, en daardoor soms handiger, maar een 110 met niet te dikke banden is ook aardig wendbaar (een 90 op dikke banden heeft nl ook een draaicirkel van 15 meter), door de grotere oversteek bij een 110 kan je nog steeds op smalle weggetjes keren door heen en weer te sleken, zolang je maar iets meer als de 110 inch breedte hebt.
Ook in het "terrein" is een lange wielbasis niet altijd een handicap, dwz op bijv grindwegen houd je met die extra lengte veel meer en betrouwbaarder grip als het om helling op/helling af gaat, en bij het traverseren van greppels kan je met wat meer lengte wiel voor wiel door de greppel zonder dat je cross-axled raakt.
Marc
Een collega met rugklachten rijdt graag met mij mee in de tamelijk standaard 110. De actieve recht-oppe zit doet hem alleen maar goed. Zelf heeft hij een "luxe-wagen" en als het niet goed gaat met z'n rug heeft ie echt niks aan die "luxe" want de "luxe" zachtheid is dan een slechte heelmeester.
Het is waar dat een 90 wendbaarder is, en daardoor soms handiger, maar een 110 met niet te dikke banden is ook aardig wendbaar (een 90 op dikke banden heeft nl ook een draaicirkel van 15 meter), door de grotere oversteek bij een 110 kan je nog steeds op smalle weggetjes keren door heen en weer te sleken, zolang je maar iets meer als de 110 inch breedte hebt.
Ook in het "terrein" is een lange wielbasis niet altijd een handicap, dwz op bijv grindwegen houd je met die extra lengte veel meer en betrouwbaarder grip als het om helling op/helling af gaat, en bij het traverseren van greppels kan je met wat meer lengte wiel voor wiel door de greppel zonder dat je cross-axled raakt.
Marc
Re: Defender 90 X-tech
Ik zou voor een 101 gs gaan, ook een zee van ruimte, kunnen 9personen in en een kleine draaicirkel....
J.
J.
Re: Defender 90 X-tech
Een Defender koop je met je hart, een andere 4x4 koop je met je verstand. Een Discovery zit er tussenin Ik wil niks anders dan een Disco terwijl ik héél veel Defenders gereden heb. Maar ieder z'n ding.
Gr, Bart
Gr, Bart
Re: Defender 90 X-tech
Jullie hadden gelijk hoor een 110 is erg erg erg erg erg erg mooi en ruimtelijk kijkje genomen
Re: Defender 90 X-tech
Hoi,
Een Defender met een 2.2 of 2.4 (Puma) heeft geen drie zit plaatsen voorin.
De laatste waarbij dit mogelijk is, is volgens mij de td5.
Dus een Van (grijskenteken) zoals in het linkje is in jou situatie toch niet een optie?
Mooie auto trouwens en zo zonder bpm ook een mooie prijs.
Groeten,
Sybolt
Een Defender met een 2.2 of 2.4 (Puma) heeft geen drie zit plaatsen voorin.
De laatste waarbij dit mogelijk is, is volgens mij de td5.
Dus een Van (grijskenteken) zoals in het linkje is in jou situatie toch niet een optie?
Mooie auto trouwens en zo zonder bpm ook een mooie prijs.
Groeten,
Sybolt
Re: Defender 90 X-tech
Ging ons even om de ruimte en hoe hij zit Sybolt. Zag dat Leeuwenkamp in Purmerend er een had staan..... Dit was even lekker dichtbij voor ons
Re: Defender 90 X-tech
De Defender Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een Defender met een 2.2 of 2.4 (Puma) heeft geen
> drie zit plaatsen voorin.
> De laatste waarbij dit mogelijk is, is volgens mij
> de td5.
> Dus een Van (grijskenteken) zoals in het linkje is
> in jou situatie toch niet een optie?
> Mooie auto trouwens en zo zonder bpm ook een
> mooie prijs.
>
't Kan wel drie stoelen, ik heb d'r eentje gezien.
't Mag niet, dwz de derde is wettelijk gezien geen zitplaats.
Zolang er niemand zit is het overigens ook niet verboden.
Marc
-------------------------------------------------------
> Een Defender met een 2.2 of 2.4 (Puma) heeft geen
> drie zit plaatsen voorin.
> De laatste waarbij dit mogelijk is, is volgens mij
> de td5.
> Dus een Van (grijskenteken) zoals in het linkje is
> in jou situatie toch niet een optie?
> Mooie auto trouwens en zo zonder bpm ook een
> mooie prijs.
>
't Kan wel drie stoelen, ik heb d'r eentje gezien.
't Mag niet, dwz de derde is wettelijk gezien geen zitplaats.
Zolang er niemand zit is het overigens ook niet verboden.
Marc