Ik had tot afgelopen zaterdag een 84er range rover die nodig aan een body restauratie toe was, tel die kosten op bij mrb op gas en je ziet al waar dit heen gaat....Niet lollig...
Dus die heb ik maar verkocht (voor een prijs, ook niet lollig)
En ben ondertussen tegen een mooie LSE soft-dash aangelopen voor een redelijke prijs. (ook mrb plichtig) Maar die is dan wel weer lollig
Het heeft me dus al het nodige gekost en het gaat nog meer kosten, maar ik ben nu wel "ge-upgrade"
Groet, Wilberth
die besloten heeft voor zijn dagelijkse auto wel MRB te gaan betalen, maar alleen met een upgrade, luxe tractor 2.0 heeft zijn intrede gedaan
als het dan toch geld kost....dan maar een upgrade
Re: als het dan toch geld kost....dan maar een upgrade
Nice!, veel plezier er van!!
Veel plezier, ik zit er ook over te denken om een zelfde soort stap te nemen
Heb enige tijd geleden ook al gedaan. van 2 auto's 1 gemaakt en naar tractor 3.0
Kun je inelk geval nog met een lekkere grijns rondrijden en even glimlachen om de leasmensjes in hun electrovoiture....
Iedereen gaat nu voor die electrische Mitsudinges outlander.... ziet er echt niet uit en vorige week stond er nog eentje vast in de berm toen hij langs de file naar het stoplicht wilde off-roaden....
Kun je inelk geval nog met een lekkere grijns rondrijden en even glimlachen om de leasmensjes in hun electrovoiture....
Iedereen gaat nu voor die electrische Mitsudinges outlander.... ziet er echt niet uit en vorige week stond er nog eentje vast in de berm toen hij langs de file naar het stoplicht wilde off-roaden....
Juist ja, na 4 jaar in een RRC op lpg met volle mrb ben ik paar jaar geleden geüpgrade naar een D2 TD5 met 170pk, ze krijgen mij er niet meer uit, mijn daily 50.000km per jaar!!! Hobby, werk en noodzaak koppelen met iedere km genieten..... That's why I drive LandRover
tis voor mij ook wel handig dat hij met een dagwaarde van ...kweenognie, maar weinig... op de zaak kan ivm met bijtelling etc. Maar dat blijft de smoes natuurlijk. Een 15 jaar oude Volvo brengt je ook van deur tot deur, tegen een fractie van de kosten, maar met dit bakbeest kom ik gewoon relaxed en met een grijns op m'n bek bij de klant aan. Dat heeft nog geen enkele niet landroverige voor elkaar bij me..
En het went wel heel snel hoor, tractor 2.0, tjonge jonge wat een apparaat. Ze zijn tussen 84 en 94 toch wel weer wat vooruit gegaan mag ik wel zeggen.
Groet, Wilberth
En het went wel heel snel hoor, tractor 2.0, tjonge jonge wat een apparaat. Ze zijn tussen 84 en 94 toch wel weer wat vooruit gegaan mag ik wel zeggen.
Groet, Wilberth