wegenbelasting

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
bram-rrc

wegenbelasting

Bericht door bram-rrc »

Als ik mijn rrc de eerste twee weken van januari nog niet schors, daarna pas. betaal je dan alleen wegenbelasting over die twee weken?
Of gaat dat minimaal per maand.
kan het zo snel niet vinden... heb ik net wat meer tijd om een en ander te regelen.
Michel WaZ

Re: wegenbelasting

Bericht door Michel WaZ »

Het gaat per kwartaal, dus dat betaal je sowieso. Moment van schorsen zal peildatum zijn voor retournering van het teveel betaalde geld.
Makkelijker kunnen we het niet maken.

RRC '86 V8
Mark HJ

Bericht door Mark HJ »

Per jaar of kwartaal bij acceptgiro betaling,bij incasso-machtiging betaal je per maand.Aantrekkelijker kunnen we het niet maken!

Mark
fenix2

Bericht door fenix2 »

In november schorste ik een citroen (donor auto voor de peugeot) en kreeg teveel betaalde MRB terug. Overigens betaal ik automatisch per maand mijn MRB

groetjes, Fenna
bram-rrc

Bericht door bram-rrc »

wel duurder...

alsvast bedankt voor antwoord, maar gaat er inderdaad om wat ik uiteindelijk betaal...

als de peildatum midden januari is, krijg ik dan ook nog twee weken van januarie mrb terug. of gaat dat bv per maand. dat ik minimaal heel
januari moet betalen...
Sean

Bericht door Sean »

@Bram : Mijn ervaring is dat (bij automatisch betalen per maand) je bij schorsing het hele resterende bedrag van de al ge-inde periode terugkrijgt, dus ahw op dagbasis. Grtz.
Mark HJ

Bericht door Mark HJ »

Dus automatisch betalen is wel gunstiger!Je betaalt een minder groot bedrag vooruit ook.

Mark
Geert Oude Luttighuis

Bericht door Geert Oude Luttighuis »

Dat is ook het enige, want het retourneren van teveel betaald krijg je ook terug als je via acceptgiro betaald. Ze verrekenen het wel eerst met mogelijk andere openstaande vorderingen...
Plaats reactie