Best larorijders,
Ik weet dat dit hier niet thuis hoort ( maar op de markt ), maar ik ben al een geruime tijd op zoek naar een fan cowl ( koeltunnel ) voor een 3.5 V8 in een 110 uit 1985. Tevens zoek ik de 2 beugels ( NRC4839 en NRC8609 ) waarmee je de radiator bovenaan de wings vastzet. Dus mocht iemand iets hebben liggen of weten liggen hoor ik het graag.
Mvg Thimo.
Fan cowl V8 gezocht.
Re: Fan cowl V8 gezocht.
Hoi Thimo,
wat mij betreft geen probleem hier, zolang het geen grote marktplaats wordt en als het alleen de échte prikkers zijn.....no problem. Ik heb hier verschillende tunnels liggen, maar eigenlijk afkomstig uit RRC's. Als je 's in de buurt bent......ben al snel blij met gevulde koeken of suukerbrood....
Gr Bart
wat mij betreft geen probleem hier, zolang het geen grote marktplaats wordt en als het alleen de échte prikkers zijn.....no problem. Ik heb hier verschillende tunnels liggen, maar eigenlijk afkomstig uit RRC's. Als je 's in de buurt bent......ben al snel blij met gevulde koeken of suukerbrood....
Gr Bart
Beste Bart,
Volgens mij zijn de radiatoren van een RRC breder dan van een 110.
Maar bedankt voor het aanbod.
Mvg Thimo.
Volgens mij zijn de radiatoren van een RRC breder dan van een 110.
Maar bedankt voor het aanbod.
Mvg Thimo.
Beste Bart,
Volgens mij is de vervanger van NRC3406 de NTC5685.
Mocht je deze laatste hebben liggen of liever de eerste, hoor ik het graag van je.
Mvg Thimo.
Volgens mij is de vervanger van NRC3406 de NTC5685.
Mocht je deze laatste hebben liggen of liever de eerste, hoor ik het graag van je.
Mvg Thimo.