Nanocom Evo besteld, maar krijg geen antwoord....
Nanocom Evo besteld, maar krijg geen antwoord....
Heeft iemand een idee wat er met de firma Blackbox solutions aan de hand is? Ik heb een nieuwe Nanocom besteld maar krijg geen antwoord, is nu een paar dagen geleden, Andrew zit ook al een week op antwoord te wachten.
Gr, Bart
Gr, Bart
Re: Nanocom Evo besteld, maar krijg geen antwoord....
Oh ik zie het al, geen maandag pas weer open. Hebben wel lang vakantie nodig.....
Gr Bart
Gr Bart
om een flauwe vergelijking te maken.... Blackboxen kunnen wel eens langere tijd zoek raken....zeker al het uit een Aziatisch deel van de wereld komt ( sorry)
oh nee, het is Cyprus....waar het arbeidethos hoog in het vaandel staat
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2014 08:43 door sjorsboomschors/aka/PP.
oh nee, het is Cyprus....waar het arbeidethos hoog in het vaandel staat
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2014 08:43 door sjorsboomschors/aka/PP.
Blackbox is een heel bekend bedrijf die volop van deze masjientjes maakt, dus ik maak me niet zoveel zorgen, komt wel goed. Hebben alleen een beetje een zuid europees tempo. rustig aan dus, geen stress vooral
ik sprak hem laatst op FB ,ik zal hem even aanspreken
Hij was op vakantie en ik sprak hem vandaag via een bericht,wacht nog op antwoord,mochten jullie het al hebben dan hoor ik het wel
Ik heb al een mail gehad, betaling is onderweg. Bedankt,
Gr, Bart
Gr, Bart
Hello Patrick, Barts order was processed yesterday but i am unable to find andrew, could you tell me his email address or ask him to email me sales@blackbox-solutions.com We had an annual easter break and returned yesterday.
Ha Patrick, volgens mij zit je er diep in bij meneer Blackbox Oftewel put 'm in the box In ieder geval dank voor je moeite en fijn dat mijn order onderweg is.
Gr, Bart
Gr, Bart
Dat hoop ik niet ,voor mij en voor hem maar had Andrew er ook 1 besteld dan?
Ik weet niet of Andrew er 1 heeft besteld. Vanaf 5 stuks krijg je korting, daarom hebben we er geen samen besteld. Maar ik vermoed dat ik 'm eerder in huis heb..
Gr, Bart
Gr, Bart
Ik heb er een besteld, maar kennelijk heben ze dan niks ontvangen, ik heb ook een vraag voorgeled of zij een nadre optie aanbieden aangezien ik meer modellen een een beetje toekomst vastheid wil aanschaffen.
Inmiddels heb ik ze opnieuw gemaild.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Inmiddels heb ik ze opnieuw gemaild.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )