Ik ben op zoek naar een 24 splains airlocker voor in een disco-as.
Mijn telefoonnummer is 0612504291 of 0517342395.
Ook kun je een mail sturen naar tjitske-bernard@planet.nl
gezocht airlocker 24 splains
Re: gezocht airlocker 24 splains
ashcroft heeft er en ARB ook.
Als je een mechanische locker wilt kun je ook nog kijken naar KAM.
Succes
Als je een mechanische locker wilt kun je ook nog kijken naar KAM.
Succes
Als het goed is heeft KAM (of is het cav?)ondertussen ook elektrisch bediende lockers
is 100% zeker KAM en ja is inderdaad elektrisch maar de locker word alsnog mechanisch bedient. Heb er 1 in mijn achteras zitten
En hoe bevalt de elektrische bediening?
Lucht is bekend, maar elektrisch bij mij nog niet.
Is in ieder geval eenvoudiger te plaatsen zonder comp en slangen.
Jaap
Lucht is bekend, maar elektrisch bij mij nog niet.
Is in ieder geval eenvoudiger te plaatsen zonder comp en slangen.
Jaap
Die bediening bevalt zeer goed. Wel zou ik de volgende keer de plaat die op het ashuis gelast moet worden iets aanpassen daar zitten wat foutjes in vind ik. Ga wel voor de alu deksel en niet voor de kunststof.
Hieronder mijn locker zoals deze werkt. Houd er rekening mee dat de KAM lockers in verhouding wel iets duurder zijn maar je voor die prijs ook andere (HD) steekassen krijgt ivm langere splines aan de kant van de locker zodat je sliding dog erover kant schuiven.
Wat er dus in de standaard set zat bij mij was de locker, 2 steekassen, schakelaar, relais en bedrading incl kabelschoentjes, flens voor op as incl 2 halve maantjes tbv opvuling flens
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/11/2013 18:41 door defendertje90.
Hieronder mijn locker zoals deze werkt. Houd er rekening mee dat de KAM lockers in verhouding wel iets duurder zijn maar je voor die prijs ook andere (HD) steekassen krijgt ivm langere splines aan de kant van de locker zodat je sliding dog erover kant schuiven.
Wat er dus in de standaard set zat bij mij was de locker, 2 steekassen, schakelaar, relais en bedrading incl kabelschoentjes, flens voor op as incl 2 halve maantjes tbv opvuling flens
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/11/2013 18:41 door defendertje90.