come on boys & girls: twitteren

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
louis

come on boys & girls: twitteren

Bericht door louis »

mail van vrijstellingoldtimer:

Vandaag hadden wij een afspraak met Wouter Koolmees (D66) waarbij Ed Groot van de PvdA onverwacht aanschoof. Met zijn drieen hebben wij een bijzonder vruchtbaar gesprek gehad.

Er lijkt breed draagvlak te zijn in de Eerste en Tweede Kamer voor een oplossing die wij hebben bedacht, maar waarover wij helaas nu nog niet in detail kunnen treden. Wij hebben aan Pieter Omtzigt van het CDA gevraagd om deze oplossing vanavond voor te stellen aan Staatssecretaris Weekers en hopen dat hij dit gaat doen.

U kunt ons daarbij helpen en roepen daarom iedereen met een Twitter account op om een hele positieve tweet uit te sturen naar Pieter Omtzigt die namelijk keer op keer opkomt voor u als oldtimerbezitter. In deze tweet zou u bijvoorbeeld kunnen vragen: “Beste Pieter, wij waarderen uw inspanningen voor de oldtimerliefhebbers enorm en hopen dat deze tot een doorbraak kunnen leiden”.

Twitteraccount Pieter Omtzigt: @PieterOmtzigt

Wilt u live meekijken naar de ontwikkelingen omtrent het oldtimerdossier, kijk dan hier:
Livestream Tweede Kamer

Wouter zit op dit moment van schrijven uiteraard namens u op de publieke tribune.

Met vriendelijke groet,

Arjan Lenoir,
Namens Team VrijstellingOldtimer
Michel WaZ

Re: come on boys & girls: twitteren

Bericht door Michel WaZ »

Ik heb geen twister account,maar ik wil jullie ontzettend veel succes toewensen.

Mvgr Michel WaZ

Ps volg het debat via Wouter op FB.

RRC '86 V8
Mrah

Bericht door Mrah »

Wil eigenlijk wel even weten wat het nieuwe voorstel dan wel inhoud. Wellicht wens je iemand succes met een voorstel waar ik niet blij van word. Aan de andere kant: het huidige voorstel kon niet slechter en kan dus alleen maar beter worden. Ben wel nieuwschierig...
Michel WaZ

Re: 1 jaar uitstel......

Net voorgelegd als voorstel, 1 jaar uitstel...........door Omtzigt......hmmmmmm niet best denk ik.....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/11/2013 21:56 door Michel WaZ.
Hans 109

Bericht door Hans 109 »

Een oud Nederlandsch spreekwoord zegt, van uitstel.....

mvg Hans
forbert 90-200Tdi

Bericht door forbert 90-200Tdi »

Maar voor de bedrijfstak blijft dat aanmodderen in onzekerheid. Idioot, gewoon.
sjorsboomschors/aka/PP

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

Wel vooruitstrevend door Twitter te gebruiken( not by me!)
Maar zo behoudend als de pest wat betreft een oplossing!
Tssss, jaar uitstel, en dan???" Verdwijnt" het vanzelf?
Struisvogelpolitiek
Mrah

Bericht door Mrah »

Waarom een voorstel dat de regering niets oplevert uitstellen! Nog meer onzekerheid voor veel bedrijven en stilliggende handel.
Scheelt mij wel 2000 euro komend jaar. Dat dan weer wel.
Marc vd K

Bericht door Marc vd K »

ik hoop het hans, maar ik kan nu weer een jaar geen groot onderhoud doen aan mijn defender en lightweight, want dat zou geld in de sloot gooien zijn naast al het geld wat dan al in gaat vliegen over een jaar bij doorgaan van z'n besluit.
Michel WaZ

Het schiet allemaal niet op zo,weer onzekerheid. Vandaag komt Weekers met antwoorden.........als hij die heeft.
Ik hoop dat hij beseft dat zijn huidige plannen kant nog wal raken.
Echter hebben we nu wel een aantal kamerleden die wakker zijn geworden, waaronder Wouter Koolmees en hij is toch wel een man van de cijfertjes.
De mannen van vrijstellingoldtimer zijn hard aan het werk en Wouter van Emden heeft tot vanacht laat het debat voor ons gevolgd.

Groet Michel WaZ

RRC '86 V8
harryv8

Bericht door harryv8 »

Op dinsdag 12 november 2013 waren wij tot diep in de nacht aanwezig bij het debat in de Tweede Kamer betreffende het belastingplan 2014. Diverse partijen spraken hun zorg uit over de oldtimerregeling. De drie grootste oppositiepartijen (CDA, PVV en SP) hebben om uitstel van een jaar gevraagd. Norbert Klein (Kamerlid voor 50Plus) kondigde aan een amendement in te dienen voor een jaar uitstel. Wij steunen dit plan, want dan hebben wij de tijd om verder aan te tonen dat de maatregel overbodig is. Tevens heeft hij Weekers nogmaals verzocht op de 8 argumenten van Stichting Autobelangen tegen deze maatregel, in te gaan.

Op woensdag 13 november zullen wij wederom bij de behandeling van het belastingplan aanwezig zijn. Staatssecretaris Weekers zal dan ingaan op de vragen van de Tweede Kamer. Op 19 november 2013 vinden de stemmingen over het belastingplan en de amendementen plaats. Dan weten we of het voorgestelde uitstel er gaat komen. Als dat voorstel weggestemd wordt, dan zullen we direct actie ondernemen richting Eerste Kamer, waar wij reeds met diverse Kamerleden in gesprek zijn.

Wij werken hard aan een video verslag van de gebeurtenissen van 12 november. Zodra dit klaar is, zullen wij dit op onze site plaatsen.

Tot zover deze korte update, wij blijven u op de hoogte houden!

Met vriendelijke groet,

Wouter van Embden,
Namens Team VrijstellingOldtimer
Michel WaZ

Kreeg hem ook net binnen. Fingers crosed 19 november!

RRC '86 V8
Plaats reactie