Wij orienteren ons momenteel op een woning in Huis ter Heide, nu zag ik in de straat al een grijze 90 en een rode 109 met safaridak staan, wellicht van een prikker? Zoja zou ik graag in contact komen.
Groet
Lucas
Prikkers in Huis ter Heide
Re: Prikkers in Huis ter Heide
Ahh, jij zoekt het hoger op, op het zand, en beter op stand ?
Nog even doorfietsen en je bent in Amersfoort/aan/Zee (aan de goeie kant ook op hoger zand).
Marc
Nog even doorfietsen en je bent in Amersfoort/aan/Zee (aan de goeie kant ook op hoger zand).
Marc
- Mijn vrouw zoekt een grotere tuin
- ik zoek een garage en een oprit
- mag niet te ver van Utrecht zijn
- niet in een Vinexwijk
- liefst bij een bos
- niet te duur.
Nou dan beperk je de keuze al snel
, dit is een kanshebber maar daarom zou ik wel graag wat meer over de buurt weten, volgens mij is het idd wel 'de goeie kant'
- ik zoek een garage en een oprit
- mag niet te ver van Utrecht zijn
- niet in een Vinexwijk
- liefst bij een bos
- niet te duur.
Nou dan beperk je de keuze al snel

Tja, ik woon op zo'n plek, maar dan in Amersfoort (is nog steeds niet erug ver van Utereg - je fietst 't in 5/4 uur).
De garage staat vol (en is te klein voor de 110), oprit staat ook vol maar verder is het bos niet ver (de A28 ook niet ).
Die eerste twee gebreken zijn te verhelpen, het laatste is wat lastiger. O ja, 't is hier een soort Vinex avant la lettre, dwz 30er jaren nieuwbouw.
Marc
PS Met een beetje pech zit je inHuis-ter-Heide nog dichter bij de A28 ... ik zou zeggen, ga eens luisteren in een lekker stille vries-nacht (of ochtend).
Met koud stil weer krijg je inversie en dan hoor je zo'n autoweg alsof je net naast een luidruchtig viaduct kampeert (ik zeg dan ... we hebben weer een geluidsbarrière bij de achterdeur -- vroeger hadden we dan ook nog eens straaljagers)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/11/2013 17:10 door Marc-my-Words.
De garage staat vol (en is te klein voor de 110), oprit staat ook vol maar verder is het bos niet ver (de A28 ook niet ).
Die eerste twee gebreken zijn te verhelpen, het laatste is wat lastiger. O ja, 't is hier een soort Vinex avant la lettre, dwz 30er jaren nieuwbouw.
Marc
PS Met een beetje pech zit je inHuis-ter-Heide nog dichter bij de A28 ... ik zou zeggen, ga eens luisteren in een lekker stille vries-nacht (of ochtend).
Met koud stil weer krijg je inversie en dan hoor je zo'n autoweg alsof je net naast een luidruchtig viaduct kampeert (ik zeg dan ... we hebben weer een geluidsbarrière bij de achterdeur -- vroeger hadden we dan ook nog eens straaljagers)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/11/2013 17:10 door Marc-my-Words.