hulp bij aankoop defender

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Victor59

hulp bij aankoop defender

Bericht door Victor59 »

Hallo allemaal,
Mijn naam is Victor, wil graag (weer) een defender rijden en heb graag hulp bij het bekijken van auto's waarin ik interesse heb.
zijn er mensen op het forum die genegen en kundig zijn om mee te kijken (hoeft natuurlijk niet voor niks) of een auto goed is en dan bedoel ik technisch zowel als "hardheid" en tevens kunnen zeggen wat er aan nog aan gedaan moet worden om m in orde te krijgen. iemand die dit dan ook kan doen (onderhoud, reparaties en evt laswerk)?
alvast bedankt,
Victor
Erik One-ten+LW op 't werk

Re: hulp bij aankoop defender

Bericht door Erik One-ten+LW op 't werk »

Die zijn er vast, in welke omgeving/provincie denk je aan? Als je iets op het oog hebt zit er vast wel een Prikker in de buurt die even mee wil kijken.

Grtz. Erik

Victor59

Bericht door Victor59 »

Midden Limburg
groet Victor
Rodietje nieuw

Bericht door Rodietje nieuw »

Andrew?
disco1992

Bericht door disco1992 »

indien tilburg nog een optie is voor je wil en kan ik je wel helpen.

ik rijd zelf ook defender 110 en kan je op alle vlakken eventueel helpen.

je mag me altijd mailen op bericht_voor_wouter@hotmail.com

groet wouter
Victor59

Bericht door Victor59 »

Hi wouter,
Als ik in de buurt van Tilburg iets ga bekijken, neem ik zeker contact op, dank je.
Groet Victor.
die zijn onderweg

Bericht door die zijn onderweg »

én bij de LRCH in de clubshop is een gloedjenieuw boek verkrijgbaar, met echt alle in's-en-outs over de aankoop van je Land Rover/Range Rover.
144 pagina's dik, alle type all,e motoren en waarop te letten voor slechts 9,50!!! Echt een goed ding! (ook voor de Sint of Kerst)
(en ja eerlijk is eerlijk, wij hebben 'Land-Rover-liefde-aandelen', we hebben het samen met Rob Dekker, de schrijver ervan, mogen vormgeven)

groeten Martijn en Caroline
die zijn onderweg

Bericht door die zijn onderweg »

het is nog zo nieuw dat 't nog in de etalage moet :-), maar stuur een mail aan: shop@lrch.nl
Boek heet: Het Land Rover kompas, historisch overzicht van Land Rover- en Range Rover modellen. Aankoop- en onderhoudendsadvies.
Victor59

Bericht door Victor59 »

In Heerlen (zuid limburg) staat een 90. Heb er in gereden, maar zou graag willen weten of er laswerk aan is. Zo ja, hoeveel en wat eea gaat kosten en iemand weet die dat kan doen bij mij in de buurt.
Andrew Colville

Bericht door Andrew Colville »

Ik zit niet direct in je buurt ( zit zelf in Weert )maar kan binnen 30 -40 minuten wel in de omgeving van Heerlen zijn.

Ik ken de meeste plekken wel bij de defenders, weet je welk bouw jaar jouw voor keur naar uit gaat?

Heeft de verkoper een hefbrug ter beschikking?

Als ik je kan helpen laat maar weten.

Groetjes, Andrew

'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Victor59

Bericht door Victor59 »

Hi Andrew,
ik heb je een PB-tje gestuurd.
groet,
Victor

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2013 11:57 door Victor59.
Plaats reactie