alle privéberichten weg.....
alle privéberichten weg.....
Ik heb een paar honderd privéberichten als naslagwerk, ideaal, maar ze zijn plots verdwenen. Het aantal inbox PB's wordt wel vermeld, maar ik krijg geen daadwerkelijke weergave wie iemand hoe dit zit?
Gr, Bart
Gr, Bart
Re: alle privéberichten weg.....
Of ze definitief zoek zijn weet ik niet, maar iedereen heeft er last van ... 't werd hier: [landrover.startpagina.nl] al gesignaleerd.
't Is dus beter om een privé-archiefje ook privé te bewaren.
Marc
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/10/2013 13:02 door Marc-my-Words.
't Is dus beter om een privé-archiefje ook privé te bewaren.
Marc
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/10/2013 13:02 door Marc-my-Words.
Yep bij mij ook Bart, da's mooi balen want ook ik gebruikte sommige informatieve mails als naslagwerk..;-(
Boelo
Boelo
Bij mij zijn ze ook weg, inbox zegt nog 13 berichten. Ik stuur alles door naar mijn eigen email adres of sla het op in sky drive.
Ook is mijn oude handtekening terug gezet .
RRC '86 V8
Ook is mijn oude handtekening terug gezet .
RRC '86 V8
Moi Marc,
kHeb je een PB gestuurd als test. De teller is +1 en ik kan hem zien in de verstuurde berichten.
MVG,
---Peter.
kHeb je een PB gestuurd als test. De teller is +1 en ik kan hem zien in de verstuurde berichten.
MVG,
---Peter.
Ik heb inbox nog 767 berichten, veel rommel maar ook veel nuttige dossiers....
De nieuwe berichten tellen vlgs mij gewoon door, dus wellicht, als de oude nog ergens opgeslagen zijn zijn ze ook weer terug te zetten.
Marc
Marc
Het zijn vast die foto's
Alle gekheid op een stokie
Vorige week zijn er helaas problemen ontstaan op de prikborden: een bot heeft ervoor gezorgd dat de server het zo zwaar had dat deze geen prikborden meer kon serveren. Gelukkig heeft men dit probleem na onderzoek snel kunnen oplossen.
Helaas duurt een storing m.b.t. de privéberichten op de prikborden voort: deze berichten zijn momenteel nog niet toegankelijk. Op dit moment wordt eraan gewerkt om de oorzaak hiervan te achterhalen en ook dit probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Bron babypb
Jo
Alle gekheid op een stokie
Vorige week zijn er helaas problemen ontstaan op de prikborden: een bot heeft ervoor gezorgd dat de server het zo zwaar had dat deze geen prikborden meer kon serveren. Gelukkig heeft men dit probleem na onderzoek snel kunnen oplossen.
Helaas duurt een storing m.b.t. de privéberichten op de prikborden voort: deze berichten zijn momenteel nog niet toegankelijk. Op dit moment wordt eraan gewerkt om de oorzaak hiervan te achterhalen en ook dit probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Bron babypb
Jo
Storingsmelding: prikbord privéberichten
Namens Startpagina:
Met vriendelijke groet,
Startpagina team
Met vriendelijke groet,
Startpagina team