wie kan me helpen ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Andtee

wie kan me helpen ?

Bericht door Andtee »

zoek iemand in de buurt van Hilversum die mijn bumper kan vast lassen op 2 punten !
Heel simpel op 2 plakken extra vast "pikken" zodat ik zeker weet dat ie vast zit
gaat om een range rover p38
Arthur67

Re: wie kan me helpen ?

Bericht door Arthur67 »

Andtee,

als t simpel vastpikken of even kort aflassen is, en je het zelf niet kan of er niemand voor hebt, en bang bent de LR-garage je een pootje uitdraait,
gewoon even naar een algemene garage gaan of naar de Kwikfit.
Hoe beter je het zelf hebt voorbereid, hoe beter het resultaat en hoe minder het kost.

Succes!
sander "one10"

Bericht door sander "one10" »

Het is wel in papendrecht maar ik las m zo voor je vast kan in de avonduren en kost je alleen een ritje heen en weer

Groetjes

sander

110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd

Andtee

Bericht door Andtee »

dag Sander, dank voor het aanbod, maar Papendrecht is net te ver; het is echt 2 keer een Bout extra aan een plaat vastzetten, zit op een plek waar je he niet kan zien dus zo gedaan. 3 uur rijden staat dan net niet in verhouding !
Er zal toch wel iemand in de buurt zijn ?
maar dank voor het aanbod !
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

He jammer, ik heb ruim jaar in Bussum alles bij elkaar lopen lassen, had ik zo gedaan... zit nu in Brabant maar dat is te ver vrees ik? Als je geen haast hebt kan ik het wellicht over een aantal weken ff doen, dan kom ik wel in de buurt.

Groet
Lucas
Andtee

Bericht door Andtee »

@lucas
Bussum zou perfect zijn geweest. Brabant is idd wat ver om rijden !
Ik kijk wel of er zich nog iemand meldt of ik ga effe naar een Garage ( dus niet de kwikfit)

dank
D&G

Bericht door D&G »

Is Breukelen dichtbij genoeg?

G
Andtee

Bericht door Andtee »

Breukelen is prima ( en ook nog een mooie rit )
als je een keer tijd hebt dan hoor ik het graag !
Plaats reactie