Greenlanen in twente - wie heeft er routes
Greenlanen in twente - wie heeft er routes
volgend weekend gaan we even een paar dagen naar De Lutte. We willen dan ook graag even gaan Greenlanen. Heeft iemand ideeën, suggesties of routes voor mij?
al vast bedankt
Groe
Henkjan
al vast bedankt
Groe
Henkjan
Re: Greenlanen in twente - wie heeft er routes
Bij camping Meuleman hebben ze een gps me een aantal leuke routes er in. Mocht je daar kamperen is het volgens mij gratis om die te lenen.
Da klopt, vorig jaar gedaan, gratis als je op de camping staat.
Was leuk.
Was leuk.
Van de routes bij camping Meulemans dat wist ik, maar helaas was de trekkershut al bezet. Nu zitten we op een ander stekkie. Nog wel gevaagd bij Camping Meulemans of we alsnog gebruik (of huren) konden maken van de GPS, maar helaas dat doen ze niet.
Dus maw nog steeds op zoek naar leuke routes.
maar in ieder geval thanx voor de tip.
Dus maw nog steeds op zoek naar leuke routes.
maar in ieder geval thanx voor de tip.
Echte routes heb ik helaas niet voor je. Wij zijn in het voorjaar op het meuleman geweest en hebben toen daar een gps route gedaan. Helaas was het ding halverwege leeg, dus zijn we verder gegaan op de bonnefooi. Er is daar nog best veel onverhard. Vaak staat er een bordje met een tekst als iets in de trand van: verderop geen verharde weg ( ben de preciese tekst vergeten). Daar moet je in rijden dan heb je de leuktste paadjes. Verder ligt er een kanaal (kanaal almelo nordhorn?) in de buurt waar omheen en langs veel zandpaden liggen. Verder moet je natuurlijk de tramweg tusen oldenzaal en rossum even nemen. Zal nu wel niet heel spannend zijn met de droogte, maar hoort er wel bij.
Denk je alsjeblieft aan de fietsers en wandelaars? Met de huidige droogte is de stofwolk achter je niet echt een pretje voor hen. Had het vanmiddag zelf nog op de mountain bike. Een of andere pipo in een oude patrol die dacht die in de dakar rally zat op een stuk waar hij helemaal niet mocht komen. Gelukkig was hij even later het haasje, want er stond net iemand van de groene brigade. Als wij het netjes houden dan kunnen we hopelijk nog lang genieten van greenlanen op 4 wielen.
Groetjes
Joachim
Denk je alsjeblieft aan de fietsers en wandelaars? Met de huidige droogte is de stofwolk achter je niet echt een pretje voor hen. Had het vanmiddag zelf nog op de mountain bike. Een of andere pipo in een oude patrol die dacht die in de dakar rally zat op een stuk waar hij helemaal niet mocht komen. Gelukkig was hij even later het haasje, want er stond net iemand van de groene brigade. Als wij het netjes houden dan kunnen we hopelijk nog lang genieten van greenlanen op 4 wielen.
Groetjes
Joachim
Joachim,
bedankt voor de tips! En natuurlijk zullen we op de medegebruikers letten. En wie weet hebben we net een onweersbuitje gehad en is het stof even neergedaald......
bedankt voor de tips! En natuurlijk zullen we op de medegebruikers letten. En wie weet hebben we net een onweersbuitje gehad en is het stof even neergedaald......
Vorig jaar bij het Hulsbeek gestaan. Woont een tukker (Gerben tB hier op prik) vlakbij, hij heeft vast wel wat liggen als je hem vraagt.